اغتشاشات اخیر و تلاش دشمن برای انقلاب غیراخلاقی در جامعه ایران/ زامبی سازی نسل Z قدم به قدم اجرا می شود.


ساعت: 19:45
تاریخ انتشار: 24.08.1401
کد خبر: 1911175

در چنین شرایطی، شورشیان مرتکب اعمال غیراخلاقی مانند آتش زدن یک پلیس، شکنجه دسته جمعی یک بسیجی یا تعرض به خانم چادری می شوند که نه دولت را کنترل می کند و نه حتی دولت و مجلس را، وای به حال او. روزی که این مردم بر مردم مسلط شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ دو ماه اخیر در تاریخ ایران دورانی پر از نکات قابل توجه بوده است. لحظه ای که لایه های درونی جامعه به پا خاستند و تضادی را که بر اثر جنگ نرم دشمن در سال های اخیر در جامعه ایجاد شده بود آشکار کردند.

در این راستا می توان از نفاق جمعی صحبت کرد که تحت کنترل دشمن از طریق ابزارهایی که در اختیار اوست مانند رسانه ها، نیروهای تأثیرگذار در مسئولیت های نظام و … ایجاد می شود. افزایش می یابد و در نهایت به مرور زمان با همگرایی، به شکل اغتشاشات اخیر ظاهر می شود.

قبل از شروع جنگ تلفیقی و جنگ نرم، نفاق فقط فردی و در مسائل جزئی و شخصی بود، اما این نوع نفاق جمعی که از طریق آن شاهد تربیت عده ای به ویژه در نسل جوان با نظام فکری جدا از جامعه عمومی بی سابقه است. ثبت نشده و نشان دهنده پیشرفت دشمن در این جنگ پنهان است.

البته این پایین جامعه جزایر مجزا در سطح جامعه دیده می شد، اما گردآوری آن به این شکل و در قالب اعلام عمومی، بدون اطلاع از اینکه دشمن در حال اجرای مرحله به مرحله است، کمی دشوار به نظر می رسید. – برنامه ریزی گام به گام برای رساندن جامعه ایران به این نقطه، موضوع است

اغتشاشات ابتدا با کشته شدن مهسا امینی در ساختمان پلیس آغاز شد و اگرچه تصاویر دوربین های مداربسته ثابت می کرد که پلیس به این زن حمله نکرده و مورد ضرب و شتم قرار نگرفته است، اما این اتفاق جرقه آشوب هایی را زد که ضد انقلاب انتظارش را داشت.

در ابتدا ناآرامی ها با شعارهایی علیه پلیس و گشت ارشاد و حجاب شروع شد، اما وقتی رهبران این جریان دیدند برهنگی و حجاب دلیل خوبی برای متقاعد کردن افکار عمومی برای کشاندن مردم به خیابان ها نیست، پرتاب کردند. سوالات دیگر در دایره حقیقت و دروغ از وضعیت اقتصاد تا دروغگویی به مسئولان و غیره.

اما چند نکته در این اغتشاشات وجود داشت. یکی اینکه اکثر شورشی هایی که به خیابان ها ریختند با رهبری رهبران آموزش دیده دهه هشتاد ناامنی ایجاد کردند و نظم عمومی را بر هم زدند و به عبارتی نسل جدید بعد از انقلاب بودند.

نسلی که از همان ابتدای نوجوانی در جنگ نرم با انواع عروسک ها و بازی های رایانه ای و تحت تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی و سلبریتی ها سعی شده تا کاملا از حقیقت انسان فاصله بگیرد. مفهومی که در کامل ترین دین خدا یعنی اسلام تعریف شده است.

در دهه 80 با تلاش دشمن، افرادی پرورش یافتند که دختر و پسر آنها در گفتگوهای خود از الفاظ رکیک استفاده می کردند، بارها در فضای مجازی فیلم خشونت علیه یکدیگر منتشر می کردند، در زیر لایه های بالای جامعه حوادث دلخراشی بین آنها رخ می داد. شنیده شد که از یکدیگر بدرفتاری می کنند، ناهنجاری های اخلاقی بین آنها آشکار و شناخته می شود، زیرا رعایت حیا و حجاب در بین آنها حرام شده است.

نه تنها افراد این گروه سنی که از ابتدا در معرض بمباران فرهنگی و ادراکی دشمن بوده اند، بلکه بسیاری از سالمندان نیز که مدت کمتری تحت آموزش غیرمستقیم دشمن بوده اند، گرفتار این رذایل اخلاقی شده اند.

در صفحات مجازی، موجی از فحاشی و فحاشی از برجسته ترین چهره حامی شورشیان تا کمترین فالوور، به صفحات و افراد مذهبی یا طرفدار انقلاب ارسال می شد.

این حادثه اجتماعی مظهر فسق و فجور بود که به دلیل تربیت این افراد تحت تأثیر دشمنی که سعی در ربودن اسلام و انسانیت از مردم این کره خاکی داشت بر این جمعیت حاکم شد.

الان هم که این افراد بدون ترس و وحشت دست به چنین اعمالی می زنند و از قضا به وضعیت اقتصادی معترض هستند که به دلیل تبلیغاتشان برای کسب آرای فردی مثل حسن روحانی، دولت دارد کار می کند نه جنسیت. حکومت دینی و حزب الله

در چنین شرایطی، فتنه گران اقدامات غیراخلاقی مانند آتش زدن یک پلیس، شکنجه دسته جمعی یک بسیجی یا تعرض به خانم چادری را انجام می دهند که نه دولت و نه حتی دولت و مجلس را در اختیار دارند. این افراد بر مردم مسلط هستند.

این تصور که روزی کسانی که امروز به خیابان ها می آیند و مرتکب چنین اعمال ظالمانه و شنیع می شوند، بر جان و مال مردم مسلط خواهند شد، بسیار دردناک و شوم است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید