خط اعتراض باید از اغتشاشات ضد انقلاب جدا شود/ مسائل ریشه اغتشاشات باید حل شود.


ساعت: 10:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۵
کد خبر: 1900574

دبیر شورای هماهنگی حزب الله با تاکید بر اینکه باید خط اعتراض را از اغتشاشات ضد انقلاب جدا کرد، گفت: رئیس جمهور محترم در یک مصاحبه تلویزیونی فرمودند که با ایجاد مکان های اعتراضی و همچنین تشکیل و تشکیل و گسترش مکان‌های آزاداندیشی می‌تواند اعتراض‌هایی را به دور از شورش ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرگ مهسا امینی دختر 22 ساله کُرد که در یکی از مراکز پلیس اخلاق جان باخت، واکنش های زیادی را در پی داشت، در این میان خشم و اعتراض مردم باعث شد عده ای به آسیاب دشمن بدوزند و از این موضوع استفاده کنند. برای نابودی جامعه. این منجر به عدم اطمینان شد حسین الله کرم بیایید با عضو مرکزی شورای وحدت و دبیر شورای هماهنگی حزب الله صحبت کنیم و در مورد حوادث و اغتشاشات هفته های اخیر گفتگو کنیم.

متن این گفتگو به شرح زیر است:

تحلیل شما از وقایع اخیر در این شرایط چیست؟


حسین الله کرم: هر اتفاقی اساساً دو عامل دور و قریب دارد و علت قریب آن مرگ مهسا امینی است که مانند عوامل قبلی بهانه است. مانند عذرخواهی تقلب در سال 2008، عذرخواهی گرانی در ژانویه 2016، عذرخواهی بنزین در نوامبر 2018 و همچنین رمز شورش مهسا امینی در سال 1401، علت تقریبی تلقی می شود، اما عاملی دور در تحلیل است. سازمان سیا و سازمان های وابسته به آن آنها معتقدند تا زمانی که پرچم ولایت فقیه در ایران و جهان برافراشته شود، آمریکا مسیر انحطاط را با شیب تندتری برای فروپاشی طی خواهد کرد. بنابراین، در بهترین حالت، یعنی در حالت عدم فروپاشی، آمریکا می تواند تنها یکی از سه قطب جهان آینده را همراه با اروپا تشکیل دهد. بنابراین سیا طرح ترکیبی سه گانه کودتای 28 مرداد 1391 را با ورود ارازل، اراذل و اراذل و اوباش و طرح کودتای منافقین خرداد 1360 و طرح شورش خرداد 1387 تلفیق و اجرا کرد، اما پس از شکست آن باعث شد. برای عدم مشارکت مردم برقرار است، آنها می خواهند با کشتن مردم، چهره سیاهی برای جمهوری اسلامی ایجاد کنند، مانند میدان TANMin در چین، تا احتمال تحریم های بیشتر و حمله نظامی احتمالی را هدف قرار دهند. البته روشنفکران آمریکایی با طرح حمله نظامی آمریکا مخالفت خواهند کرد و علاقمندند ایران را با حمایت اسرائیل به جنگ با ناتوی عربی و ناتوی ترکیه بکشانند، هر چند بدانند که تمدن باز ایران اسلامی همه این نقشه ها را هضم خواهد کرد. درون خودش هستی

به نظر شما جریان نفوذ عامل اصلی شروع شورش های اخیر در کشور بود یا شورشیان؟


حسین الله کرم: آغاز شورش شهریور 1401 هم برای جریان نفوذ از طریق اعتراض و هم برای تبدیل اعتراض شورشیان به اغتشاش کلیدی بود.

جریان نفوذ توسط چهار عنصر جاش (جستجو و شکار، یگانی متشکل از نیروهای ساواک، تیپ نوهد، گارد، رکن دوم ارتش و نیروهای مربوطه زیر نظر اساتید جنایتکار موساد تشکیل شد و در آن شرکت کردند. در کشتار میدان ژاله تهران در جمعه سیاه 26 شهریور، انقلاب وظیفه نفوذ به نهادهای انقلابی شد، از جمله این افراد می توان به افرادی مانند کلاهی و کشمیری، عناصر منافق قدیمی، عناصر انقلابی اشاره کرد. نفاق جدید و جریان غربی که اوج عملکرد آن در دولت های یازدهم و دوازدهم با استعفا همراه بود. در حالی که شورشیان متشکل از 9 حزب مخالف (جنبش سبز، منافکین، سلطنت طلبان، پیک، حزب دمکرات، کومله، جیش العدل، الاحوازیه و اراذل و اوباش) هستند که با سازماندهی جوانان 18 تا 25 ساله جنبش کنونی را آغاز کردند. ضربه می زنند، البته مسیر هر کدام از آنها با جریان نفوذ و شورشیان جدا می شود. جریان نفوذی که از طریق تحلیل غربی ها از طریق فضای مجازی دریافت کردند، بر روی سه جریان جوانان، زنان و قومیت ها تحت عنوان جام مدنی فعال است تا آنها را بهانه کند که زنان در کنار دختر آبی و مهسا به ورزشگاه می روند. مخالفت با آوردن پلیس اخلاقی به میدان اعتراض. روند اغتشاشات با سازماندهی اراذل و اوباش و فاحشه های آنها از 9 گروه اپوزیسیون فوق و با حضور مستقیم آنها، مبنای اصلی تجمع اعتراضی را ایجاد می کند تا با استفاده از روابط دختر و پسر، تجمعات اعتراضی را به آشوب بکشاند. و سندرم شلوغی توجیهات دو جریان نفوذ و طغیان عمدتاً بهانه هایی است که به دلایلی مبتنی بر قوم شناسی جامعه مطرح می شود. جامعه نسبت به برجام و امثال آن حساس نیست، اما ما نوجوانان و جوانانی داریم که علایق خاص جوانان را دارند، بنابراین مدیرانی که در این شرایط اراذل و اوباش را به صحنه می آورند و ده تا دوازده میلیون تومان دریافت می کنند. دلیل دوم تجاوز جنسی به این نوجوانان است و جوانان پیشنهاد می کنند که با تعداد زیادی اراذل و اوباش تظاهرات را سازماندهی کنند تا اعتراضات جوانان را به هرج و مرج بکشانند.

با توجه به اظهارات اخیر موسوی، آیا تجزیه طلبان در این زمینه نقشی دارند؟


حسین الله کرم: 9 گروه اپوزیسیون منهای جنبش سبز در حاشیه و سپس متن جامعه در دو شورش 2016 و 2018 برای تسریع در خروج ترامپ از برجام و زمینه سازی برای فروپاشی نظام با دوبرابر کردن برجام دست به شورش زدند. تحریم ها در طرح. طرح فشار حداکثری محقق فوزمند در حالی که ایران در طرح فشار حداکثری با راهبرد مقاوم سازی مردم در نتیجه رزمایش همدلانه و مؤمنانه به رهبری بنیاد مصطفان، ستاد اجرایی، کمیته امداد، قرارگاه حاتم و آستان قدس شکست خورد. رضوی، جریان نفوذ طرح ورود مجدد جنبش، سبز را معرفی کرد تا موسوی بتواند رهبری شورش شهریور 1401 را از طریق خودکشی ماسونی کنترل و هدایت کند. موسوی با بیان خود 5 سوال در مورد استعاره بیداری اسلامی و مدافعان حرم، تهمت سازماندهی اراذل و اوباش شهید حمدانی در سرکوب جنبش سبز، حفظ ظلم دوم (بشار اسد بعدی) مطرح کرد. به رهبری)، جانشینی رهبری در جمهوری اسلامی و صیانت از آزادی با ارجحیت به عدالت پرداخت، بر این اساس اکثر گروه های مرتبط با فتنه نیز آشکارا و پنهان در فتنه های اخیر از او حمایت کردند.

با این اغتشاشات چه باید کرد؟


حسین الله کرم: مرحله اول محاکمه و مجازات قاطع طراحان، پیمانکاران، حامیان به دلیل خسارات وارده به اموال عمومی، بریدن نیروی انتظامی، آتش زدن قرآن، آمبولانس و غیره، زیرا هیچ کدام از اینها نمی تواند در اعتراض به مرگ اتفاق بیفتد. از آقای – خانم. مهسا امینی اما بهای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که هرگز محقق نخواهد شد.


مرحله دوم مشکلات زیربنای چنین ناآرامی ها مانند بیکاری، گرانی، مشکلات مسکن و ازدواج باید برطرف شود.

در سطح سوم خط اعتراض را باید از اغتشاشات ضد انقلاب جدا کرد، البته آقای رئیس جمهور در گفت و گو با صدا و سیما گفته است که این کار را می توان با ایجاد مکان هایی برای ایجاد اعتراض انجام داد که در این صورت دولت می تواند اعتراضات را به مطالبه و مطالبه تبدیل کند. مطالبات در پاسخ ها.. البته این هم بر اساس طرح جریان رحمت اصلاح طلبی است، احزاب اصلی اصلی ترین احزاب هستند تا اعتراضات را به مطالبه تبدیل کنند و خواسته های مردم را در کانال قرار دهند تا به دست بیایند. قدرت در انتخابات


مرحله چهارم تبدیل هر استراتژی منفعلانه به فعال و تدافعی به تهاجمی.


مرحله پنجم گروه های سایبری پیشرو در حمایت از چهره های سرشناسی مانند فهیم زاده، پروانه معصومی، داریوش ارجمند و دیگران و همچنین سیاستمدارانی مانند آقای کوشکی، رسایی و دیگران.


مرحله ششم تقویت فضای مجازی به جای اینستاگرام و واتس اپ و …


یک نکته آخر انجام جراحی های اقتصادی و تسریع در جابجایی مدیران ناکارآمد و رسیدگی جدی به معیشت مردم با تداوم جراحی های اقتصادی و گسترش نقشه برداری سایر کالاهای اساسی.

دیدگاهتان را بنویسید