ما انتقام آمریکایی‌ها را از خانه‌هایشان خواهیم گرفت، ریشه‌های آمریکا از منطقه ریشه کن می‌شود.

ساعت: 09:51
تاریخ انتشار: 1400/10/17
کد خبر: 1798534

فرمانده سپاه کودس گفت: زمینه انتقام از آمریکایی ها را از خانه هایشان فراهم می کنیم و در جایی که نیازی به حضور نداشته باشیم پاسخگو خواهیم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; سردار اسماعیل کعانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنگره بین المللی شهدای مهاجر مدافع حرم مقاومت که شب گذشته در مشهد برگزار شد، گفت: عنوان «شهدای مقاومت» شامل همه شهدا می شود. همه این بستگان از مقاومت بودند که در مناطق مختلف برای ارزش‌های مختلف جنگیدند.

وی افزود: امروز سالگرد شهادت مادر معنوی همه ما بود. وجود مبارک حضرت صدیحه کبری (س) مادر معنوی همه ماست اما شما خانواده های عزیز شهدا به ویژه شهدای جبهه مقاومت بیشتر با حضرت زهرا (س) ارتباط دارید. اولین دلیل این نزدیکی این است که وجود دخت مبارک پیامبر اکرم (ص) گلزار خانواده شهداست.

سردار کاآنی گفت: شخصیت ارزشمندی که تمام عمر پربرکتش موجب طراوت بخشیدن به ابعاد مختلف فرهنگ غنی اسلامی شده است. اما پایان غم انگیز زندگی انسان این غرور انسانی با درد فراوانی همراه است که زبان ما از بیان این بلاها عاجز است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هر بار که وارد زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها می شویم با ارزش های بزرگی مواجه می شویم که در وجود ایشان نهفته است. یکی از این ارزشها این است که وجود مبارکشان هم شهید است و هم فرزند شهید. همسر و فرزندان بزرگوارش که از امامان معصوم ما بودند، همه شهید بودند.

وی ادامه داد: پس هرگاه شما خانواده های شهدا یاد عزیزان شهیدتان در دلتان زنده می شود که ممکن است در ابتدا با غم همراه باشد، بهترین فردی که یادش شما را همراهی می کند و غم و اندوه را از بین می برد. وجود مبارک حضرت زهرا سلام الله علیها است و با اندکی تأمل بیشتر به خود می بالید.

وی خاطرنشان کرد: شما خانواده های شهدای والامقام که سهم مهمی از وجود گرانقدر حضرت فاطمه (س) را در وجود خود دارید و در محضر ائمه اطهار (علیهم السلام) از ارجمندترین هستید. وضعیت خانواده شهدا بسیار بالاست. اما رابطه شما با ائمه مقام شما را بالا برده است.

سردار کاآنی گفت: هفته گذشته شاهد عزاداری مردم در ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها بودیم و همچنین شاهد بودیم که یاد و خاطره شهید بزرگواری که تمام عمر خود را تقدیم حضرت فاطمه(س) کرد یعنی شهید حاج. قاسم سلیمانی در سراسر کشور بودیم و همچنین در همه کشورهایی که وجدان بیدار است و این عید فقط برای همسایگان و کشورهای اسلامی و مقاومت نبود.

فرمانده سپاه کودس گفت: همه آزادگان در سراسر جهان به وجود این چهره محبوب مقاومت افتخار و پایبند بودند. این برای کسانی که در میدان های مقاومت می ایستند و تلاش می کنند بسیار ارزشمند است و برای کسانی که در جبهه مقابل ایستاده اند مایه ننگ است. کاری که جنایتکاران آمریکایی انجام داده اند باعث شده است که نه تنها مردم ایران، بلکه هر آزاده و مسلمانی که نام شهید سلیمانی را می شنود، شخصیت بزرگ او را گرامی بدارد و قاتلان جنایتکار این شهید عزیز را لعنت کند.

وی افزود: ارزش راه حق این است که ممکن است هیچ کار رسانه ای را به تنهایی انجام ندهید، اما به مرور زمان خداوند متعال این حق را این گونه متجلی می کند. مقاومت ویژگی های خاصی دارد. مقاومت کلمه ای پذیرفته شده و قابل احترام در ذات همه انسان هاست. در سرتاسر جهان، همه کسانی که برای حفظ ارزش های خود مقاومت می کنند، مورد احترام قرار می گیرند. اما از فطرت انسانی به سمت فرهنگ اسلامی می رویم و عمق مقاومت را در فرهنگ دینی خود می بینیم.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یکی از ارکان مهم مسلمانان اقامه نماز است که روزی 5 نوبت در بهترین حالت روحی و روانی آن را اقامه می کنیم. یکی از مسائلی که در دعا بر آن تأکید می کنیم «صراط حق» است که همان راه درست ناشی از مقاومت است.

کانی گفت: جبهه مقاومت هم فکری، هم دینی و هم اسلامی است و ما شیعیان افتخار می کنیم که همه رهبران ما بدون استثنا از دنیا رفته اند. چنین مدرسه ای در دنیا پیدا نمی کنید. خانواده های شهدا پرچمدار راهی هستند که سالار شهیدان با عزت آن را محکم کردند. این پرچم آنقدر در جهان محبوب شده است که هر انسان آزاده ای از آن پیروی می کند و مایه الهام آزادگان جهان شده است. خانواده شهدا این ارزش بزرگ را در عمل نشان داده و عزیزان خود را در این راه فدا کرده اند.

وی گفت: بحمدالله جمهوری اسلامی ایران الگوی همه انسان هایی است که می خواهند مقاومت را یاد بگیرند. در دفاع، کشور ما بهترین مقاومت را ارائه داده است. و در طول 8 سال دفاع مقدس و پس از آن هرجا فرزندان این دیار حضور داشتند غم را از دل مردم این مرز و بوم زدودند.

وی افزود: در سال های اخیر شاهد بوده ایم که شهدای مدافع حرم در کنار دولت های فاسدی که برای مردم منطقه ما در مرتجعین اطراف ایجاد کردند، غم، سختی و فشاری را که آمریکا و رژیم صهیونیستی ایجاد کردند، کاهش دادند. کشورها.”

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: ایشان مسئولیت دفاع از جمهوری اسلامی ایران را برعهده داشتند، اما مقاومت تنها به دفاع محدود نمی شود. وقتی به درون این حکومت الهی نگاه می کنیم، شاهد نهادینه شدن فرهنگ مقاومت در همه ابعاد آن هستیم، بیش از 40 سال است که در تحریم هستیم. تحریم ها مربوط به سال های گذشته نیست و در همه دوره ها با توجه به شرایط این دوره تحریم شده ایم.

وی یادآور شد: در دوران دفاع مقدس به دلیل تحریم ها برای ابتدایی ترین امکانات دفاعی ماندیم، اما این جبهه هرگز متوقف نشد و به بن بست رسید. ما با سلاح های دفاعی مشکل داشتیم. در اوایل جنگ 3 اتوبوس آماده خروج از همان مشهد مقدس برای اعزام به جبهه حق علیه باطل بودند و فقط اسلحه مورد نیاز اتوبوس دوم را تامین می کردند.

سردار کعانی ادامه داد: در اواخر جنگ به دنبال سیم خاردار بودیم اما این کالای عمومی به دلیل تحریم بودن واگذاری آن پیدا نشد. در سایر نقاط دفاع مقدس چون زمین ما را برده بودند، رزمندگان ما برای جنگیدن در آب سرد کارون به لباس غواصی نیاز داشتند، اما ما تحریم بودیم و هیچ دولتی به ما لباس غواصی نداد، نفت ما را تحریم کردند و قیمت تمام شد. حدود 10. دلار رسید که دیگر توجیه اقتصادی نداشت که آن را پایین بیاورد. این کشور می ایستد و مقاومت می کند.

فرمانده نیروی قدس سپاه خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران که مورد تحریم است نه تنها با عزت اداره می شود، بلکه در تمام دوران های همان کشور تحریم شده به دیگران کمک کرده است. آخرین مورد کمک ما چند ماه پیش بود که به لبنان کمک کردیم که به دلایل مختلف تحریم های شدیدی داشت، مجبور شدند بروند بالا.

وی گفت: مقاومت ابعاد مختلفی دارد. شهدای سلامت ما نیز با عشق و ایمان در خط مقدم مقاومت در برابر سلامت انسان جنگیدند. کشوری که زمانی حدود 700 قربانی در روز داشت، با تلاش این بستگان به جایی رسیده است که امروزه تعداد کشته‌ها گاهی به کمتر از 30 نفر در روز می‌رسد.

سردار کاآنی گفت: ایران اسلامی مرکز درس مقاومت و دانشگاه مقاومت برای همه انسان ها در سراسر جهان است. او با میل و اختیار با همه مستضعفین همکاری کرد و ما در حد توان به مظلوم کمک کرده ایم، مقاومت در فرهنگ اسلامی طهارت و طهارت دارد و همه آنها را وادار به پرستش این پاکی می کنند.

وی افزود: فرزندان رزمنده ما که با ایمان وارد میدان جنگ می شوند و از زیر قرآن می گذرند، در دل خود خدا را یاد می کنند. این با روش جنگ کثیف در آمریکا و رژیم صهیونیستی متفاوت است که روی ذهن جوانان کار می کند و کمربندهای انتحاری خود را می بندند و خود را در مسجد یا مکان های عمومی دیگر منفجر می کنند تا تعداد زیادی از مردم بی گناه را نابود کنند. .

وی خاطرنشان کرد: خلوص در جنگ به گونه ای بر اساس فرهنگ اسلامی با رزمندگان تفاوت زیادی دارد اما ریشه آنها در آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

فرمانده سپاه کودس یادآور شد: رزمندگان ما از اساتید دانشگاه مقاومت هستند. چه بسیار انسانهای فداکاری که نسبت به مجاهدان فرزندان ما در سرتاسر جهان احساس احترام کردند هزاران نفر تربیت شده فرهنگ مقاومت با صفا هستند که از برادران خود در جمهوری اسلامی ایران آموخته و دشمن خود را بدبخت کرده اند. اینها نیز سرزمین های غصبی هستند و مهمتر از آن، قلب آزادگان جهان را تسخیر کرده اند.

سردار کعانی گفت: زمینه انتقام از آمریکایی ها را از خانه هایشان فراهم می کنیم. هر جا که نیاز به حضور داشته باشیم، زمینه انتقام از آمریکایی ها را از خانه هایشان و با اطرافیان بدون آن فراهم می کنیم. “بیا حاضر باشیم.

وی گفت: ما با تدبیر خودمان با دشمنان و جنایت کشتن سردار سلیمانی برخورد می کنیم، رفتار و سبک و سیاق ما با سبک و سیاق و رفتار دشمن فرق می کند، آنها هم کردند، خیلی بیشتر است. برای ایالات متحده ارزان تر از کودکان جبهه مقاومت است که مرز نمی شناسند تا بروند و انتقام بگیرند. این انتقام آغاز شد آمریکا ریشه در قدرت الهی در منطقه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید