انتقام دشمنان شهید صیاد خدایی را خواهیم گرفت


ساعت: 10:53
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842516

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه شهید صیاد هدی توسط شرورترین مردم یعنی صهیونیست ها به شهادت رسید، گفت: انتقام دشمنان او را خواهیم گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرلشکر حسین اسلم دیدار فرمانده کل سپاه با خانواده سردار شهید حسن صیادخدایی یکی از فرماندهان مدافع حرم در حمله تروریستی هفته گذشته در تهران با اشاره به شجاعت جان باخت. شهید وی بیان کرد: شهدای کشته شده توسط صهیونیست ها شهدای بسیار والا مقامی هستند که به دست بدترین افراد به شهادت رسیده اند. سپس خداوند انتقام دشمنانش را بگیرد.

وی ادامه داد: این شهادت ها به قوام و ماندگاری اسلام کمک می کند. زیرا اسلام از ابتدا بر پایه شهادت باقی مانده است و اگر شهادت امام حسین (ع) و ائمه نبود، اسلام نبود.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امیدوارم خداوند توفیق ادامه راه این شهید را نصیب ما کند، خاطرنشان کرد: چنین افتخاری برای این خانواده مبارک و کمیاب است چرا که امروزه افراد کمی موفق به شهادت می شوند. بازار شهادت در دفاع مقدس و جنگ داغ بود و هر روز عده ای شهید می شدند اما الان شهادت توفیق محض است. خداوند مردی را به عنوان شهید در خود می گیرد که دارای موقعیت های فراوانی است.

سرلشکر سلامی با اشاره به شباهت شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی و یک شهید صیادخدایی وی تاکید کرد: قبل از شهادت شهید صیادخداییشهید شکارچی ج ارتش داشتیم. بعد از شهادت یک شهید صیادخداییسپاه هم به داشتن شهید افتخار می کند ماهیگیر شد. اگر به نحوه شهادت این دو شهید نگاه کنیم، نحوه شهادت آنها شبیه یکدیگر است.

وی افزود: چند روز پیش که به کوم سفر کردم همه مردم می خواستند انتقام خون شهید را بگیرند. صیادخدایی بگیریم. همچنین در روز تشییع پیکر این شهید انتقام از قاتلان شهدا صیادخدایی آنها در مصر بودند.

فرمانده کل سپاه نام شهید را گفت صیادخدایی جهانی شد، گفت: نام این شهید جهانی شد و در دنیا محبوب شد. در حالی که او گمنام بود و مردم او را نمی شناختند، اما بله اذن خداوند ناگهان در جهان منفجر شد و هلاک شد صیادخدایی مانند خورشید بر فراز جهان می درخشید. همه شهدا عزیزند و با صفات مختلف از دنیا رفته اند، اما شهید هستند صیادخدایی او طوری به شهادت رسیده بود که انسان را مسحور خود کرده بود.

وی افزود: چهره این شهید نیز بسیار مصمم، مطمئن و محکم است. او در این دنیا شهرت جهانی یافت و اهل بهشت ​​او را به خوبی می شناسند.

سرلشکر سلام شهید صیادخدایی وی اسلام را الگوی مناسبی برای جوانان جامعه دانست و گفت: اسلام به نام این شهدا ادامه خواهد داشت و دین خدا بدون نام این شهدا تداوم نخواهد داشت.

وی ادامه داد: دشمن از دل کاخ سفید و تلفن خوب او را ماه ها و سال ها از خانه به خانه و خیابان به خیابان تعقیب کرد تا درجا شهادت دهد. عظمت این شهید به حدی است که با شهادت او دشمن را پیروز میدانند. شهید صیادخدایی در نزد خداوند بزرگ و محبوب شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه شهادت زیباترین سرنوشت برای مردم است، گفت: کسانی که به شهادت این عزیزان مبتلا می شوند نزد خداوند بسیار عزیز هستند.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید