انتخابات اسکیت انتخابات به دور دوم رفت/ رقابت تنگاتنگ شجاعانه و دانشجویی برای ریاست

ساعت: 12:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۲
کد خبر: 1802413

مجمع انتخاباتی اسکیت برای انتخاب رئیس جمهور جدید به دور دوم رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نشست انتخاباتی رئیس و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون اسکیت از ساعت 10 صبح امروز (شنبه 3 بهمن ماه) در سالن استاد میرابوالقاسم فارسی محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

9 کاندیدای این ستاد انتخاباتی به نام های گدرات جمشیدیان، حسین کیری، نفیروجا، رضا شجی، محمد عجم خراسانی، نکندر، محمود علیزاده، سارا فرشتیان، فریبا مددی، علیرضا نصیری، مجید هنرداتو اعلام کاندیداتوری کردند. پدر و محمود علیزاده به دلیل غیبت در این جلسه در کمپین شرکت نکردند.

این مجمع با حضور سید محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، کیکاوس ساعدی دبیرکل و نماینده کمیته ملی المپیک، علی رگاتی مدیرکل برنامه ریزی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. و سرویس نظارت بر مسابقات قهرمانی و تعدادی از مسئولان و قهرمانان ورزشی.

سید محمد پولادگر در این مجمع با تبریک روز مادر و ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) گفت: با فراز و نشیب هایی که پیش آمده، امروز بالاخره با هم هستیم تا فدراسیون اسکیت را منصوب کنیم. مجمع مسئولیت سنگین و خطیری بر عهده دارد و انتخابات باید به دور از اشتباهات خاص برگزار شود، رئیس جمهور باید پاسخگوی نیازهای اسکیت باشد و فدراسیون را هدایت کند، بسیاری از جوانان طرفدار این ورزش پرنشاط هستند و اسکیت ظرفیت عمومی بالایی دارد.

در ابتدای جلسه محمد جمکراسانی پیش از آغاز جلسه از حضور در انتخابات انصراف داد و محمود علیزاده نیز به دلیل غیبت در این جلسه در انتخابات شرکت نکرد.

گدرات جمشیدیان به عنوان کاندیدای اول در زمان معمول سخنرانی خود به شدت از زمان برگزاری انتخابات و اعلام آن انتقاد کرد و ضمن اعلام انصراف به نفع مجید هنرجو انصراف داد.

رضا شجی دیگر کاندیدای ریاست فدراسیون نیز گفت: اسکیت خسته است و مدیر واقعی می خواهد. ما به یک رنسانس فرهنگی نیاز داریم و مدیری می خواهیم که هیئت ها را رها نکند. من خودم را مجری می دانم، برنامه ها و سیاست هایم را تغییر نمی دهم اما بدون کمک نمایندگان مجلس موفق نمی شوم.

فریبا مددی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری و رئیس سابق فدراسیون و نایب رئیس فدراسیون بدمینتون که از او به عنوان گزینه نزدیک به وزارت ورزش یاد می شود و اخیراً مورد حاشیه قرار گرفته است، از قضا توسط کسانی که بدون هیچ مدرکی از وی تشکر کرده اند. و این امواج هماهنگ را به موفقیت شغلی خود نسبت داد. او همچنان به شایعات پاسخ می داد. وی در پایان سخنان خود انصراف خود را از تبلیغات انتخاباتی به نفع مجید هنرجو اعلام کرد.

سپس برای انتخاب رئیس جدید فدراسیون اسکیت از میان چهار نامزد دیگر یعنی حسین کرینیفیروجا، رضا شجی، سارا فرشتیان و مجید هنرجو رای گیری شد. آرا به دور دوم رفت.

سارا فرشتیان و حسین حیرنیفیروزجا نیز به ترتیب با 3 و 2 رای به کار خود پایان دادند.

بدین ترتیب انتخابات در دور دوم بین دانش آموز و شاجی برای انتخاب رئیس جدید فدراسیون اسکیت برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید