کلنگ کدو حلوایی; به روز رسانی انتخابات به دور دوم رفت/ رقابت عزیزی پور و هاشمی


ساعت: 11:59
تاریخ ارسال: 1301/10/12
کد خبر: 1921563

انتخابات فدراسیون اسکواش از صبح امروز در آکادمی المپیک آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجمع عمومی انتخابات فدراسیون اسکواش برای تعیین رئیس و اعضای هیئت رئیسه صبح امروز در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

در این مجمع سید محمد پولادگر نایب رئیس مسابقات قهرمانی و توسعه ورزش های حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، محسن حمارلو رئیس فدراسیون اسکواش به همراه حسین شهرابی، رئیس حراست و مدیرکل خدمات مشترک وزارتخانه حضور داشتند.

امیر عزیزی پور، بابک فاکر، پیروز هاشمیارس و محمد آران; در این انتخابات 4 نامزد حضور دارند. از مجموع 54 نفر اعضای مجمع فدراسیون، 50 نفر در مجمع امروز حضور داشتند و مجمع به صورت رسمی به تصویب رسید.

با توجه به اتفاقات انتخابات قبلی که 15 روز پیش برگزار شد و لغو نام نویسی انتخابات، فضای سنگینی در انتخابات امروز حاکم است و پرسنل امنیتی برای ورود افراد سختگیرانه برخورد کرده و برای جلوگیری از ورود افراد مختلف و خارج از آن به شدت کنترل می شوند. مونتاژ.

محمد آران اولین کاندیدای پشت سکو بود و از اعضای مجمع خواست که فقط خانواده اسکواش در مورد فدراسیون خود تصمیم بگیرند.

امیر عزیزی پور کاندیدای اصلی انتخابات که در انتخابات قبلی به یکباره با فراخوانی در مجمع از شرکت در انتخابات ممانعت به عمل آمد و اعضای مجمع در حمایت از وی انتخابات را منحل کردند، به عنوان کاندیدای دوم پشت تریبون قرار گرفت و در ادامه با حضور در مجلس شورای اسلامی به عنوان کاندیدای دوم انتخاب شد. از برنامه های خود برای ریاست فدراسیون اسکواش دفاع کرد.

بابک فاکر سومین کاندیدای پشت تریبون بود و در نهایت به نفع امیر عزیزی پور از انتخابات انصراف داد.

پیروز هاشمیارس که از نامزدهای نزدیک به وزارت ورزش و در تقابل با اعضای مجمع در انتخابات گذشته نام برده می شود، به عنوان آخرین نامزد از پشت تریبون آمد و از برنامه های خود دفاع کرد.

پس از سخنان نامزد، رای گیری بین 3 نامزد باقی مانده آغاز شد.

در پایان فرآیند رای گیری از مجموع 50 رای ماخوذه؛ محمد آران با 11 رای، امیر عزیزی پور با 24 رای، پیروز هاشمیارس با 14 رای و یک رای سفید. با این نتیجه امیر عزیزی پور و پیروز هاشمیارس به دور دوم راه یافتند.

دیدگاهتان را بنویسید