با وزارت ورزش تماس گرفتند و گفتند عزیزی پور اجازه حضور در انتخابات را ندارد


ساعت: 12:44
تاریخ انتشار: 1401/09/14
کد خبر: 1915844

اظهارات دبیر انجمن اسکواش در مورد اتفاقات امروز تالار

دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش گفت: از وزارت ورزش شنیدند و تاکید کردند که عزیزی پور اجازه حضور در انتخابات را ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ قاضی زاده دبیر مجمع اسکواش درباره روند کار امروز مجمع گفت: با توجه به اینکه هر 3 نامزد اسکواش از سوی وزارت ورزش و جوانان صلاحیت شرکت در انتخابات را کسب کرده بودند، بر اساس اساسنامه دعوتنامه هایی برای اعضای این مجمع ارسال شد. مجمع 3 نامزد را معرفی کرد، ما این کار را انجام دادیم و مشکلی برای برگزاری انتخابات وجود نداشت.

وی افزود: پس از شروع رسمی مجمع، تماسی از حراست وزارت ورزش و جوانان با من تماس گرفت و اعلام کرد که صلاحیت امیر عزیزی پور برای حضور در انتخابات تایید نشده و وی صلاحیت حضور در انتخابات را ندارد. انتخابات. و این در حالی است که طبق آیین نامه برای این نامزد شناسنامه صادر شده و برنامه تبلیغاتی وی نیز بین اعضای مجمع توزیع شده است. لذا با مجوزی که از رئیس مجلس گرفتم، این موضوع را با رعایت مقررات در مجلس مطرح کردم.

گازی زاده ادامه داد: 3 هفته مانده به مجمع حق حضور وی در انتخابات قطعی شد. حالا که در آخرین لحظه چنین تصمیمی گرفته شد، ما مسئولیتی نداریم و باید طبق قانون عمل می کردیم. مراحل دعوت طبق آیین نامه انجام شد و 51 نفر در جلسه حضور داشتند.

دبیر مجمع تصریح کرد: تلاش ما بر این بود که مجمع انتخاباتی برگزار شود اما در مرحله دوم که خیلی ها به دلیل به حد نصاب نرسیدن مجمع از مجلس خارج شدند، مجمع به حد نصاب نرسید و 15 روز دیگر به تعویق افتاد.

وی افزود: به نظر من اعضا نباید جلسه را ترک می کردند، می توانستند رای نیاورند یا حتی رای سفید بیاورند، خروج تصمیم خوبی نبود.

دبیر مجمع خاطرنشان کرد: طبق اساسنامه 15 روز دیگر مجددا تشکیل جلسه خواهیم داد و امیدوارم تا 15 روز دیگر مشکلات برطرف شود. بلاتکلیفی اسکواش را تکان می دهد و تا زمانی که رئیسی برای این فدراسیون انتخاب نشود مشکل بلاتکلیفی حل نمی شود.

وی در پایان پرسید که آیا امیر عزیزی پور می تواند دوباره در انتخابات شرکت کند یا خیر؟ وی گفت: طبق قانون اساسی ما موظف هستیم تحقیقاتی را انجام دهیم تا ببینیم آیا او می تواند در ۱۵ روز آینده دوباره در انتخابات شرکت کند یا خیر. امیدوارم مشکل حل شود.»

دیدگاهتان را بنویسید