بسته ارثیه کیروش نیست، ربطی به فیفا ندارد/ قبل از استقلال آمانوف با من تماس گرفتند.


ساعت: 16:19
تاریخ انتشار: 14/12/1300
کد خبر: 1812862

ایفمارک گفت: برخلاف آنچه گفته شد، ساختمان پک میراث کارلوس کی روش نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زهره هراتیان سرپرست ایفمارک درباره موضوع معافیت پزشکی برخی بازیکنان و ارتباطش با مرکز فوتبال فدراسیون فوتبال گفت: سازوکار آنها با ما هماهنگ نیست. ما از پروتکل های فیفا پیروی می کنیم و استثنائات نظامی در صلاحیت ما نیست مگر اینکه قانون به ما اطلاع داده شود و از ما خواسته شود نظر بدهیم.

ایفمارک گفت: در فصول اخیر تعدادی بازیکن خارجی داشتیم که تایید نشدند. فیفا نقل و انتقالات می گوید این قرارداد طبق بند پزشکی معتبر نیست. باشگاه ها به بازیکنان می گویند که قرارداد ببندند و بعد برای بررسی بیایند. بند آزمون اعتبار قرارداد را زیر سوال نمی برد، یعنی اگر در بررسی خود نکته ای پیدا کنیم و اجازه حضور در لیگ ایران را نداشته باشیم، باشگاه همچنان موظف به پرداخت مبلغ قرارداد است.

هراتسیان گفت: قبل از پیوستن آمانوف به استقلال آجرلو با من تماس گرفت و گفت که تصمیم داریم بازیکن جذب کنیم و می خواهیم خیالمان راحت باشد. بلیط او در این شرایط آیا مرکزی دارید که وضعیت آن را بررسی کنید؟” سایت استقلال یکی از مراکز مورد تایید فیفا بود و خیلی زود مقدمات را فراهم کردیم. این محرمانه بود و آمانوف پس از قبولی در امتحانات به ایران آمد و قرارداد بست.

وی گفت: اگر 13 به علاوه یک بازیکن سالم است و یکی از آنها باید دروازه بان باشد، بازی باید برگزار شود. من در فضای مجازی دیدم که خیلی ها گفتند چرا اسامی کرونایی ها گزارش نشده است. سال گذشته به ما گفته شد که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بر اساس قانون حریم خصوصی نمی توانند اسامی بازیکنان کرونا را فاش کنند، اما خود باشگاه ها این کار را کردند. خیلی ها مثال های اروپایی می زنند، اما طبق قانون ما حق نداریم نامی را اعلام کنیم.

وی با اشاره به اینکه گفته می شود ساختمان پک و ایفمارک میراث کی روش است، گفت: من به شخصه خیلی اذیت شدم. بقیه در وسط راه شانه بالا انداختند، اما من واسطه نشدم. و حالا همه می گویند این میراث کیروش پاک است، اما اینطور نیست. ساختمان برای فدراسیون فوتبال بود. ساخت پکیج ربطی به فیفا ندارد. دلم سوخت و خیلی ها برای این اتفاق خوشایند ترحم کردند. کیروش هم دنبال منافع خودش بود و من نگران حمله هوادارانش به من نیستم.

هرازیان ادامه داد: برانکو از زمان تیم ملی با ما رابطه فامیلی داشت. اینکه با برانکو عکس گرفتیم به این معنی نیست که طرفدار فلان تیم هستیم. هومن افاضلی هم در پاس بازی می کرد و من زیر نظر فریده شجاعی کار می کردم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید