سرمربی تیم ملی قطعا برکنار نمی شود!

سرمربی تیم ملی قطعا برکنار نمی شود!

محمدجواد پاینده مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره وضعیت فعالیت دراگان اسکوچیچ در تیم ملی ایران گفت: آخرین خبری که دارم این است که آقای اسکوچیچ قرار بود صبح امروز وارد کشور شود. جلسه ای در پیش داریم که مکان و زمان آن هنوز مشخص نشده است.

وی با اشاره به برکناری خود از کمیته فنی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: کمیته فنی نظر مشورتی و کارشناسی داده است و سپس هیات رئیسه نظرات کمیته فنی را بررسی می کند. معلوم نیست که اخراج شده باشد. نقش کمیته فنی نظر دادن و اعلام نظر است اما اظهار نظر به معنای تصمیم گیری و پایان همکاری نیست.

پاینده در خصوص زمان تشکیل جلسه هیات مدیره در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی ایران تاکید کرد: جلسه ای با آقای اسکوچیچ با حضور هیات مدیره برگزار و در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره احتمال سرپرستی مربی ایرانی کادر فنی تیم ملی ایران تصریح کرد: درباره جزئیات جلسه صحبت نمی کنم. من در جلسه نبودم اما از دوستان شنیدم که مسائل مختلفی مطرح شده است. باز هم می گویم که نظرات فنی آنها به عنوان نظر مشورتی به رئیس فدراسیون داده می شود.

پاینده ضمن رد درخواست علی دایی برای نیمکت نشینی تیم ملی فوتبال گفت: تایید نمی کنم. در گام اول تصمیم رسمی در این زمینه گرفته می شود و در مرحله بعد در خصوص مذاکره گزینه ها تصمیم گیری می شود. هنوز هیچ گزینه ای انتخاب نشده است. تا جایی که من اطلاع دارم هیچکس با آقای دایی تماسی نداشته است.

دیدگاهتان را بنویسید