سرپرست دبیرکل فدراسیون به زودی معرفی می شود/کیفیت تیم ملی بسکتبال در جام ملت های آسیا مشخص می شود


ساعت: 10:51
تاریخ انتشار: 1401/04/15
کد خبر: 1881333

فدراسیون سنگاپور در مورد اعزام زنان با ما تماسی نداشت.

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: باید در جام ملت های آسیا با قزاقستان بازی کنیم و آنجا کیفیت اصلی تیم مشخص می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال درباره عملکرد تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی گفت: بازی اول مقابل قزاقستان خوب نبود و باید تغییرات زیادی در تیم ملی ایجاد شود. در بازی دوم مقابل سوریه بچه ها بهتر بودند و اگر شرایطی مثل سوریه مقابل قزاقستان داشتند، نتیجه بهتری می گرفت. به هر حال امروز یا فردا جلسه ای با سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی خواهیم داشت.

وی مهمترین دلیل شکست تیم ملی را گفت: مشکلات زیادی وجود داشت و باید بیشتر بررسی شود و این مسائل فنی در جلسه با سرمربی تیم ملی مطرح می شود. فکر می‌کنم بچه‌ها سالم بودند و باخت در دور اول یک وزن روانی منفی در این بازی ایجاد کرد. امیدوارم این شکست ها تکرار نشود. فکر می کنم اگر بچه ها بعد از اردوی صربستان به ایران بیایند و بعد از 2-3 روز به قزاقستان بروند، قطعا تاثیر بهتری خواهد داشت. باید در جام ملت های آسیا با قزاقستان بازی کنیم و آنجا کیفیت اصلی تیم مشخص می شود.

رئیس فدراسیون بسکتبال درباره انتخاب دبیرکل فدراسیون گفت: با برخی افراد جلساتی داشته ایم اما با توجه به شرایط موجود انتخاب نفر به صورت تمام وقت سخت است. حالا با بحثی که در هیات مدیره داشتیم قرار است یک نفر را به عنوان سرپرست قرار دهیم که به زودی معرفی می شود.

این داور در رابطه با شرایط فدراسیون بسکتبال از زمان حضورش اظهار داشت: هنوز به یکپارچگی کامل نرسیده ایم و کار سخت است. از زمانی که من آمده ام، ما مأموریت های زیادی داشته ایم. خوب است که توانستیم سفرهای منظمی داشته باشیم. باید از تکرار یک سری اتفاقات جلوگیری کرد. در یکی دو ماه آینده به شرایط عادی و پایدار خواهیم رسید.

وی در خصوص اعزام تیم های بسکتبال سه نفره به سنگاپور گفت: با توجه به عدم وجود سفارت سنگاپور در تهران در این زمینه مشکلاتی وجود دارد. ساعت 17 بلیط داشتیم ولی ساعت 6:30 ویزا اومد. دوباره پرواز کردیم ولی باید برنامه چک میکردیم که انجام دادیم ولی بعد از بسته شدن پرواز تایید شد و ویزای 2 نفر نیامد. فدراسیون سنگاپور هم هیچ ارتباطی با ما نداشت چون برگزارکنندگان مسابقات افراد دیگری بودند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید