سقوط تانکر بر روی کامیون در جاده هاوران / راننده کامیون مجروح شد


ساعت: 14:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۷
کد خبر: 1904462

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از سقوط یک دستگاه تانکر بر روی کامیون در مسیر غرب به شرق جاده خاوران خبر داد و گفت: راننده کامیون از ناحیه پا مجروح شد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از سقوط یک دستگاه تانکر با کامیون در مسیر غرب به شرق جاده خاوران خبر داد و گفت: ساعت 11:54 دقیقه. , تصادف بین کامیون و کامیون رخ داد . تریلر در مسیر غرب به شرق جاده خاوران، زیر پل سیمان به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام شد و بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، یک دستگاه تریلر حامل دو تانکر خالی بزرگ هنگام عبور از زیر پل به پایین پل برخورد کرد که منجر به سقوط یکی از تانکرها شد. همزمان یک کامیون پشت این تریلر در حال حرکت بود که پس از این حادثه تانکر بر روی کامیون سقوط کرد و خسارت زیادی به کامیون وارد شد و راننده نیز داخل کامیون محبوس شد.

ملکی در پایان این گزارش تصریح کرد: آتش نشانان پس از حضور در محل حادثه عملیات را آغاز کردند و موفق شدند راننده را که از ناحیه پا مجروح شده بود بیرون بکشند و در حال حاضر محل حادثه ایمن سازی شده و ماموران پلیس راه را ادامه خواهند داد. تا چند دقیقه دیگر تحویل داده شود

دیدگاهتان را بنویسید