سلطانی راد: با ترکیب های مختلف به مصاف رقبای آسیایی خواهیم رفت


ساعت: 20:49
تاریخ انتشار: 14/12/1300
کد خبر: 1812906

فرمانیه سرمربی تکواندو گفت: حضور در این دوره از رقابت ها اولین تجربه آسیایی فرمانیه است و با تیمی که داریم به دنبال کسب نتیجه قابل توجه هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، محسن سلطانی راد سرمربی تیم تکواندو فرمانیه درباره جام باشگاه های آسیا و حضور این تیم به عنوان یکی از نمایندگان ایران در این تورنمنت بین المللی گفت: بله تصمیم گرفتیم حمایت کنیم. تیم ملی در مسیر دشوار کسب سهمیه با ترکیبی متفاوت از لیگ و استفاده از چند تیم ملی در اولین تجربه آسیایی ما.

وی افزود: ما تمام تلاش خود را می کنیم تا انشاالله بهترین نتیجه را برای باشگاه به دست آوریم و اتفاق بسیار خوبی برای بازیکنان ملی بیفتد و طبق آنچه گفتم این یکی از اولویت های مصوبه است که انشاءالله بتوانیم به این هدف برسیم.

سلطانی راد ادامه داد: در سه سال گذشته با توجه به شرایط، سرمایه گذاری در بخش بزرگسالان را افزایش دادیم و در این روند سال گذشته با تیمی جوان و با انگیزه نتایج خوبی به دست آوردیم و عنوان قهرمانی لیگ سوم را کسب کردیم. قهرمان جام باشگاه های آسیا شد.

سرمربی فرمانیه در پایان گفت: باشگاه فرمانیه از سال 80 در مسابقات قهرمانی کشور حضور داشت و در رده های سنی مختلف و رده های اصلی و همچنین در رده دختران تیم های بسیار خوبی داشتیم و می توان گفت که تقریبا هر سال از پلتفرم های ارزشمند استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید