با تغییر تاکتیک به مصاف مردم خواهیم رفت


ساعت: 18:19
تاریخ انتشار: 1011/01/28
کد خبر: 1822687

سرمربیان و بازیکنان نمایندگان فوتبال ایران چه گفتند؟!

سرمربیان و بازیکنان تیم های فوتبال سپاهان و فولاد در نشست خبری پیش از دیدار با رقبای خود بیانیه ای ارائه کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرمربیان و بازیکنان تیم های فوتبال سپاهان و فولاد در نشست خبری پیش از دیدار با حریفان خود در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا در سال 2022 بیانیه ای ارائه کردند.

خداحافظ: ما نگرش خود را تغییر نخواهیم داد

محرم نویدکی در نشست خبری پیش از دیدار تیم های سپاهان ایران و التوان عربستان گفت: پس از شکست مقابل التوان فردا یک بازی سرنوشت ساز برگزار می کنیم و باید بسیار هوشمندانه و منظم کار کنیم. التعاون نتایج خوبی گرفته و برای ما قابل احترام است، اما فردا باید خوب بازی کنیم. دو شکست متوالی بچه های ما را نگران کرد اما خدا را شکر همه سالم هستند و سعی می کنند خوب بازی کنند. فقط امیدوارم احساساتی نشوند و با نظم و منطق کار کنند تا به نتیجه دلخواه برسند.
وی گفت: داشتن فرصت در این مسابقات طبیعی است اما باید در ضربات پایانی با دقت بیشتری کار کنیم. بازیکنان من در بازی اول عملکرد بسیار خوبی داشتند و بازی آخر مقابل التوان قابل قضاوت نیست. فقط در بازی دوم موقعیت ها را از دست دادیم. من به فرزندانم ایمان دارم و می دانم که می توانیم از موقعیت هایمان برای گلزنی و کسب نتایج خوب استفاده کنیم.
سرمربی تیم سپاهان درباره تغییر نحوه بازی تیمش برای بازی فردا گفت: همیشه سعی کرده ام ساختار هجومی در تیمم داشته باشم. طبق روال همیشگی ادامه می دهیم، اما برای استفاده از موقعیت هایمان باید کمی مراقب و هوشمند باشیم. نه، چیزی به نام تمایل به تغییر نگرش در سیستم و نحوه بازی ما وجود ندارد.
نویدکی درباره غیبت عزت الله پورگز و اینکه آیا غایب دیگری برای بازی فردا دارند، گفت: همه بچه های ما حضور دارند و غایبی نداریم جز بازیکنی که در بازی قبل اخراج شد. در دیدارهای گذشته نیز مدافعان ما به درستی کار خود را انجام دادند و عملکرد آنها در بازی قبل قابل انتقاد نیست و اتفاقی که افتاد یکی از اتفاقات فوتبالی بود. به همین ترتیب به کار خود ادامه می دهیم.

حسینی: ما به عقب نگاه نمی کنیم، نه بعد از بازی با التوان

سید محمدرضا حسینی در نشست خبری پیش از دیدار با التوان در عربستان گفت: برای صعود از این گروه به عربستان آمدیم و برای این کار شبانه روزی کار کردیم.
وی ادامه داد: شرایط گروه به گونه ای است که هر 4 تیم گروه شانس صعود دارند و این باعث می شود تا روز آخر و تا آخرین لحظه بجنگیم. ما نه به گذشته نگاه می کنیم و نه به بازی های بعد از طاعون. ما فقط به بازی با همکاری فکر می کنیم. باید 100 درصد تمرکز داشته باشیم تا بازی را از دست ندهیم. آماده ایم خوب بازی کنیم و با تمرکز به نتایج خوبی برسیم.

نکونام: با تغییر تاکتیک به مصاف مردم خواهیم رفت

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار فولاد ایران و آخال ترکمنستان در چارچوب هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: تمام تمرکز ما روی فردا (دوشنبه) خواهد بود. گروه سختی داریم و همه تیم های این گروه خوب هستند. من و آهال بیشتر با هم آشنا شدیم و بازی فردا برای هر دو تیم سخت تر خواهد بود. شرایط و حساسیت مسابقات را می دانیم و باید با تمرکز کامل بازی کنیم. باید از اشتباهات بازی قبل استفاده کنیم تا به سه امتیاز برسیم. می دانیم که آهال با تمام وجود برای برد و ماندن در کورس بازی می کند.
وی گفت: فولاد باید تلاش و تمرکز بیشتری برای موفقیت داشته باشد. “شما باید بتوانید قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شوید و این برای ما حیاتی است. ما شایسته پیروزی در دو بازی اول بودیم، اما موفق نشدیم و در بازی سوم در آخرین لحظه پیروز شدیم.”
سرمربی فولاد با اشاره به شناخت دو تیم از یکدیگر گفت: ما تیمی کاملا متفاوت خواهیم بود و برای بازی فردا برای پیروزی مقابل حریف تاکتیک های متفاوتی در نظر گرفته ایم. رقیب نیز تغییر خواهد کرد و ما برای آن آماده ایم. با این حال تمرکز ما روی تیممان است و با توجه به فاصله سه روزه بین مسابقات، باید با تمرکز بالایی بازی کنیم. بازی فردا را با تغییر سیستم شروع می کنیم.

نکونام درباره فاصله کم بین مسابقات گفت: در این شرایط بازیکنان از نظر روحی خسته هستند و ریکاوری در این مسابقات بسیار مهم است. سعی کردیم تیم را از نظر روحی و جسمی بازسازی کنیم تا با مردم دیدار کنیم. فرصت کارهای تاکتیکی بسیار محدود است و تنها با گفتگوها و جلسات مختلف می توانیم کار خود را انجام دهیم.

بوهمدان: این بازی کلید صعود ماست

حمید بوهمدان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ترکمنستان در دور چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی فردا بسیار سخت است اما می دانیم که از این دیدار چه می خواهیم. این بازی می تواند کلید صعود ما باشد و با تمرکز و جدیت بالا برای پیروزی در این بازی تلاش می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید