سلطانی و کلخور قهرمانی تکواندو جهان حریفان خود را شناختند


ساعت: 23:49
تاریخ انتشار: 24.08.1401
کد خبر: 1911238

روز سوم مسابقات جهانی مکزیک 2022 با برگزاری رقابت های منهای 68 کیلوگرم مردان و منهای 49 کیلوگرم زنان پیگیری می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و پنجمین دوره مسابقات جهانی تکواندو از روز دوشنبه 2 آبان ماه با حضور 755 تکواندوکار از 120 کشور به میزبانی مکزیک در سالن متروپولیتن گوادالاخارا و 3 آبان ماه برگزار می شود. – روز چهارم مسابقات، چهارشنبه ایران 2 نماینده در 4 آبان ماه خواهد داشت.

در گروه بانوان در وزن منهای 49 کیلوگرم با حضور 49 تکواندوکار، غزال سلطانی در اولین دیدار به مصاف «الکساندرا کاسرس دیاز» از پاراگوئه می رود و در صورت پیروزی به مصاف «گینگ ژائو» از چین می رود. و برنده رنکینگ 5 تا در جهان. در کنار سلطانی در جدول، نمایندگان نیجر، فنلاند و ترکیه حضور دارند.

در گروه مردان و در وزن 68- کیلوگرم، رضا کلهر در دور نخست به مصاف «اسماعیل یاکوبا» از نیجر می رود و در صورت پیروزی به مصاف «ایکر کاساس گارسیا» از مکزیک و دارنده عنوان چهارمی می رود. در جهان. در سمت کلخور حریفانی از آمریکا، مغولستان، جمهوری چک و استرالیا در جدول حضور دارند. همچنین 57 تکواندوکار در این وزن حضور خواهند داشت.

شایان ذکر است مهران حشرادی تاکنون در این مسابقات موفق به کسب مدال برنز وزن منهای 80 کیلوگرم مردان شده است.

هدایت تیم ملی تکواندو بانوان با سرمربیگری مینو مداح. ندا زارع و مهروز ساعی به عنوان مربی او را همراهی می کنند. در آقایان سرمربی بیژن موکانلو است و مربیان تیم ملی نیز مسعود حاجی زواره و نعیما حاجوی خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید