سند تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تدوین شد


ساعت: 11:18
تاریخ انتشار: 20.04.1401
کد خبر: 1882235

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد: سند تحول این شورا تنظیم شده که پس از بحث و بررسی و جمع بندی نظرات روسای ادارات استان نهایی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خجت الاسلام موسی پور نماینده فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صبح امروز در اولین جلسه روسای استانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در دوره جدید این نهاد. ، با سلام و درود به ارواح پیروز شهدای انقلاب اسلامی و پاسداشت مقدس. به ویژه 17 هزار شهید ترور به دست مزدوران منافق آمریکا به صحنه های بی بدیل و ماندگار ایثار و از خود گذشتگی ملت ایران در جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: پاسداشت مقدس سفره مانند از همه ارزش های انسانی اسلامی و معنوی بود.

وی در ادامه با درود بر روح شهدای علم، فناوری، فرهنگ و تبلیغ و شهدای جبهه مقاومت افزود: خون پاک شهدای جبهه مقاومت، طراحی استکبار جهانی برای تخریب حکومت مبتنی بر ولایت را خنثی می کند. و امامت

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: یاد و نام او همچنان دلها را می لرزاند. وقتی کار برای خداست و اخلاص خمیرمایه کارهاست، خداوند انسان را این گونه جلوه می دهد.

موسی پور با تبریک ایام ماه اچ یک مشاجره و ایام مبارک این ماه خاطرنشان کرد: ماه اچ یک مشاجره ماه بسیار فرخنده است. ماه قربان، ماه غدیر، ماه مبخله، ماه نزول سوره خال. آیندهماه نزول آیه تطهیر، ماه مناسک حج و دیگر مناسبت های مهم است.

وی با بیان اینکه دهه اول ذی الحجه دهه بسیار بزرگی است، تاکید می کند: خداوند به این دهه سوگند یاد کرده است; «والفجر و لیال دهو ما را ملزم به ذکر و یاد خود می کند من به یاد دارم آسم خدا قیمت روزها اطلاعاتکرد. این «روزهای اطلاع رسانی» از نظر ارزش و اهمیت با ماه مبارک رمضان برابری می کند و پیامبر در این ایام اعمال نیک انجام می دادند. از کی تا حالااعظم و من عاشق جهاد در راه خدا را می دانند و حتی بهتر از آن.

نماینده ولی فقیه در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: از خداوند می خواهیم به ما توجه و تذکر بدهد. همه موفقیت ها و پیروزی ها در گرو رابطه با خداست. ارزش هر فرد به درجه ارتباط او با خداست. کسانی که مسئولیت دارند وظیفه سنگین تری دارند که با خدا ارتباط برقرار کنند و به یاد خدا باشند.

موسی پور با اشاره به اهمیت عنصر زمان در استجابت دعا گفت: امیدوارم از فرصت دهه ولایت و امامت و روز غدیر خم نهایت استفاده را ببریم و بار این موقعیت مهم معنوی را بر دوش بگیریم.

وی با بیان عملکرد شورا در دوره جدید فعالیت گفت: هر نهاد و مجموعه ای پس از گذشت زمان باید بررسی، تشخیص و تحولی در ساختار، برنامه ها و روش های خود ایجاد کند. بی شک ساختار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید تغییر و تحول پیدا کند و در این راستا نوع مأموریت ها باید با ساختار و سازوکار موجود شورا سازگار و هماهنگ باشد، بنابراین ساختار را با نوع ماموریت از اهمیت بالایی برخوردار است. برنامه های سال 1401 و ساختار پیشنهادی شورای جدید برای تفاهم و نفع متقابل در این کنفرانس تهیه و ارائه شد. مندی نظرات مدیران ارائه خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: همچنین در این مدت نسخه اول سند تحول شورا تدوین شد که پس از بحث و بررسی این همایش و جمع بندی نظرات نهایی خواهد شد. روسای ادارات استانی

موسی پور تاکید کرد: بر اساس قانون، شورای هماهنگی وظیفه سیاست گذاری، برنامه ریزی، برگزاری و هدایت رویدادها و مراسم را بر عهده دارد و جایگاه ما مدیریتی نیست و باید ظرفیت مردم با هماهنگی و انسجام در چارچوبی ایجاد شود. برنامه مدون علیه جنگ تبلیغاتی و روانی دشمن و شورا باید نقش هماهنگ کننده و ستادی داشته باشد.

وی افزود: یکی از موضوعات مهمی که همواره مورد توجه بوده ارتقاء و نقش جدی و مشارکت مردم در برگزاری مراسم و مناسبت هاست. باید به ایجاد طراوت و طراوت در مناسبت ها و مراسم و استفاده از ابتکارات و ایده های نو و طرح های نو توجه جدی شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به جنگ شناختی دشمن، گفت: حدود 70 درصد جامعه کنونی قبل از انقلاب شرایط اسفبار و نظام مذموم و سال های سیاه پر را درک کرده اند. ظلم و فساد و شورش را نگرفتند و با حملات سنگین و تبلیغاتی و روانی مواجه هستند. دشمن با منفی نگری، به حداقل رساندن پیشرفت، بزرگنمایی نقاط ضعف و مشکلات و تلاش برای ایجاد فضای ناامیدی و ناامیدی. نه امید با بهره گیری از فناوری های نوین ارتباطی و ابزارهای هنری، افکار و اندیشه ها را جهت دهی کرده است و راه حل مقابله با این ترفند بدخواهان «جهاد با توضیحات» است.

موسی پور تصریح کرد: نمی توانیم به مقوله تبلیغات ساده و سطحی بپردازیم. تبلیغات هم علم است و هم هنر. این باید از طریق ایجاد اتاق های فکر انجام شود Verz با حضور صاحب نظران و صاحب نظران این حوزه، موضوعات و موضوعات جستجو کردن و ایده ها و طرح های جدید و روش های جدید را معرفی کرد.

وی به موضوع فضای مجازی اشاره کرد و گفت: لبه هجمه های دشمنان نظام، جنگ تبلیغاتی است و ظرفیت هم افزایی و جهاد تبیین راه برون رفت از محاصره تبلیغاتی دشمن است و لازم است مقابله با عملیات روانی و جنگ رسانه ای دشمن که دغدغه جدی همه کارکنان است و دستگاه های نظام و لوازم و نیازهای آن نیز باید مورد توجه قرار گیرد. دشمنان ما متحد و هماهنگ عمل می‌کنند و اگر ما پراکنده و پراکنده عمل کنیم، قطعاً نمی‌توانیم اقدام متقابل کافی در برابر شکل‌گیری آنها داشته باشیم. فضای مجازی می تواند فرصتی برای مقابله با تهدید دشمن باشد و این بستگی به همت ما دارد و باید این موضوع را برنامه ریزی کنیم و با جوانان و اقشار مختلف که رسانه دارند ارتباط و شبکه سازی کنیم و در عین حال محتوای مناسب و مختصر ایجاد کنیم. مقابله با پاپخت های فضای مجازی را معرفی کرد و حضوری جدی و فعال در فضای مجازی داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان استفاده از ظرفیت های عظیم هیئات مذهبی و هیئات مذهبی در مساجد و مانند آن و همچنین بهره گیری از نیروی خلاق جوان را بسیار مهم دانست. سازماندهی کار، ایجاد تعامل با سایر نهادها و جدیت در انجام مأموریت ها. ، علاقه مندی استفاده از فرصت های جدید، ارتباط با عناصر تاثیرگذار، استفاده از نخبگان و ایده های جدید دریافت می کنم وی با انتقال تجربیات و ایده های جدید خود به سایر همکاران استان و شبکه سازی فعال و موثر بر ظرفیت های استان تاکید کرد.

لازم به ذکر است این همایش طی دو روز با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و در این جلسه سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حجت ال اسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات و سید محمد حسینی معاون رئیس جمهور به ایراد سخنرانی و تحلیل پرداخت ها پرداختند.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید