سهامداران عدالت با تعدیل شماره شبا چه زمانی سود خواهند برد؟

سهامداران عدالت با تعدیل شماره شبا چه زمانی سود خواهند برد؟

روز جدید ادعا می شود در دوره بعدی پرداخت عادلانه سود، افراد کلیه سود عملیاتی سال های 1377 و 1378 را یکجا در سال 1401 دریافت خواهند کرد.

حسین قشمی گفت: تا به حال این امکان وجود نداشت که عده ای پس از پرداخت سود سهام عدالت کار کنند.

دلیل دوم عدم پرداخت عادلانه سود سهام به افراد واجد شرایط این است که شماره حساب ثبت شده افراد در صورت عدم معامله شماره کارت و حساب بانکی افراد در مدت 6 ماه، برای شماره حساب راکد و امکان واریز سود در نظر گرفته می شود. هیچ سهمی در این شماره حساب وجود ندارد.

یکی دیگر از دلایل عدم دریافت سود منصفانه توسط گروهی از سهامداران این است که افراد یک شماره حساب با امضای مشترک با دو امضا ارسال کرده و ثبت کرده اند که سود به این حساب ها واریز نمی شود.

گروه دیگری از افرادی که به صورت ارزی وارد حساب خود کرده اند، امکان واریز سود در این شماره حساب ها وجود ندارد. یکی دیگر از دلایل مهم عدم دریافت سود این است که برخی از افراد شماره حساب های بلند مدت داده اند که سود سهام عدالت به آن حساب ها واریز نمی شود.

دارندگان سهامی که سود سهام خود را دریافت نکرده اند، می توانند در مرحله بعد با تعدیل شماره شبا و موارد مطرح شده، سود سال های گذشته (98 و 99) خود را دریافت کنند. البته سود به محض تعدیل پرداخت نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید