سه سانحه رانندگی با 16 مصدوم در جنوب کرمان


ساعت: 16:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۰۱
کد خبر: 1884966

ماجرای غم انگیز آمار بالای تصادفات رانندگی در جنوب کرمان علاوه بر تلفات جانی، خسارات اجتماعی، اقتصادی و در نهایت فرهنگی را به دنبال داشته است و می طلبد مسئولان با رعایت ایمنی رانندگان در حمل ونقل برخورد کنند. محورهای این منطقه و همچنین رفع نقاط حادثه خیز

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; تصادفات مرگبار و خشن جاده ای همیشه در جنوب کرمان رخ داده و بارها مورد انتقاد رسانه ها قرار گرفته است، چرا که به طور میانگین روزانه یک تصادف شدید جاده ای شاهد بوده و افراد زیادی در جاده های جنوب کرمان جان خود را از دست داده اند. استان

استفاده از وسایل نقلیه نسبت به جمعیت در جنوب کرمان در سال های اخیر افزایش چشمگیری داشته و همین عامل به دلایل مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی باعث بروز تخلفات و تصادفات متعدد در داخل و خارج شهر شده است.

به گزارش اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، از ساعت 18 دیروز تا ساعت 18 امروز شنبه اول مردادماه سه حادثه رانندگی در محور جنوبی کرمان رخ داد. به مدت 12 ساعت که طی آن 16 نفر مجروح شدند.

اولین حادثه برخورد شاخ به شاخ خودروی مزدا با پژو در محور ساردویه شهر جیرفت و برجای گذاشتن 8 مصدوم بود.

ساعت 6 بعدازظهر 10 تیرماه طی تماس تلفنی با مرکز ارتباط اورژانس جیرفت، دو دستگاه خودرو در محور ساردوئیه با یکدیگر برخورد کردند.

مصدومان این حادثه توسط تیم های اورژانس جاده سیر بیژن، جاده ساردوئیه، دلفرد و هلال احمر به محل اعزام شدند و 8 مصدوم این حادثه پس از مداوا و بی حرکتی به بیمارستان امام خمینی جیرفت منتقل شدند.



انتقال کودک 9 ساله به جیرفت با بالگرد اورژانس

در ساعت 2:01 بامداد 10 مرداد طی تماس تلفنی، خبر حادثه به سولان در 2 کیلومتری سولان در محور قالگنج مخابره شد.

دو تیم اورژانس از پایگاه های سولان و چاه دادا به محل حادثه اعزام و 4 مصدوم به بیمارستان منتقل شدند.

این در حالی است که کودک 9 ساله دچار آسیب شدید از ناحیه سر شد و پس از مداوا در بیمارستان و درخواست پزشک، بالگرد آمبولانس هوایی مصدوم را برای ادامه روند درمانی به بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت اعزام کرد.

واژگونی خودرو در محور کهنوج به قالگنج حوالی دولاب 4 مصدوم داشت

ساعت 6 صبح یکم مردادماه طی تماس تلفنی با مرکز ارتباط اورژانس جیرفت، خبر واژگونی واگن 405 در محور کهنوج به قالگنج حوالی دولاب اعلام شد.

تیم های اورژانس شهرستان قلاگنج و قلعه سرخ به محل حادثه اعزام و مصدومان به بیمارستان شهدای قلاگنج منتقل شدند.

بر اساس این گزارش یکی از دلایل اصلی وقوع تصادفات جاده ای که بسیاری از کارشناسان معتقدند نقاط حادثه خیز است که با گذشت سالیان متمادی اصلاح نشده و همین امر باعث شده تا شاهد تصادفات در این مناطق


اما سرعت زیاد، ناایمن بودن جاده ها و عدم توجه به قوانین و مقررات رانندگی ناقوس مرگ را در جاده های جنوب کرمان زده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید