سوال مهمی که گل محمدی بی پاسخ گذاشت

در روزهای اخیر تلاش شده تا گل محمدی از تصمیمی که برای نعمتی گرفته عقب نشینی کند اما صحبت های سرمربی پرسپولیس حاکی از ماندن او در پست های قبلی و قطعی شدن جدایی سیامک از پرسپولیس بود. آچان گل محمدی در نشست خبری بعد از بازی مقابل ذوب، پاسخ روشنی به دلیل جدایی نعمتی و اینکه آیا جدایی او با اراده خودش بوده یا نه از سوی کادر فنی، نداد و گفت: نمی خواهم. در مورد این مسائل زیاد صحبت کنید در هر صورت گاهی اوقات بازیکنان فراز و نشیب دارند و تیم تغییر می کند یا کادرفنی می خواهد این اتفاق بیفتد، فوتبال حرفه ای همین است. سیامک هم در مدتی که در تیم ما بود. او از نظر فنی و اخلاقی عملکرد خوبی داشت اما متاسفانه شرایط به گونه ای رقم خورد که در نهایت تیم ما را ترک کرد و برایش آرزوی موفقیت دارم.

این در حالی است که این انشعاب به درخواست یحیی صورت گرفت و حتی این تصمیم باعث تعجب بسیاری از بازیکنان پرسپولیس شد. سیامک خودش هم باور نمی کرد در لیست مازاد قرار بگیرد اما این اتفاق افتاد و حالا باید به فکر انتخاب تیم جدیدی برای خودش باشد و دوران حضورش در پرسپولیس به پایان رسیده است.

جدایی نعمتی از پرسپولیس بعد از 6 سال است که این بازیکن در سال های گذشته رابطه بسیار صمیمانه و صمیمانه ای با یحیی گل محمدی داشت. سیامک پیش از این در تابستان پیشنهادات داخلی و خارجی داشت اما پس از صحبت گل محمدی و او تصمیم به ماندن گرفت و قراردادش را برای دو فصل با پرسپولیس تمدید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید