سوپرلیگ کاراته آغاز مسابقات تعاونی استارتره و تیم دانشگاه آزاد در هفته اول


ساعت: 21:11
تاریخ انتشار: 1301/08/16
کد خبر: 1909330

هفته اول سوپرلیگ کاراته در حالی برگزار شد که رقابت دو تیم تعاون و دانشگاه آزاد اسلامی از همان هفته اول آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هفته اول سوپرلیگ کاراته مردان کشورمان امروز دوشنبه 25 آبان ماه در سالن شهید افراسیابی تهران با حضور 6 تیم آوای رزم دانشگاه آزاد اسلامی، خان ذن ریو، بیما طاف، پاس فرجه و … آغاز شد. پدافند هوایی ارتش رعد.

در هفته اول دو تیم در دور اول و دوم به مصاف خود رفتند که دو تیم حریف دانشگاه آزاد اسلامی و بیمه تعاون که بیشترین ملی پوشان را در ترکیب خود دارند از بقیه تیم ها متمایز شدند. برتری آنها نسبت به رقبای خود و جدی بودن مدعیان برتر قهرمانی معرفی شدند.

دانشگاه آزاد اسلامی همچون سال های گذشته با هدایت احمد صافی سرمربی سابق تیم ملی کاراته کره جنوبی و با حضور نفراتی چون ذبیح الله و مهرداد پورشیب، علی اکبر دستجانی، سامان حیدری، مجید نیکوخمت، پوریا اقدسی و … علی مسکینی در کومیته، ابوالفضل شهرجردی، میلاد فرازمهر و علی زند در دو بازی خود مقابل آوای رزم و «کان ذن ریو» در کاتا به برتری دست یافتند و با 6 امتیاز و 45 اختلاف به مقام نخست دست یافتند.

بیمه تعاون بیماه مدعی است در این فصل پس از چندین سال غیبت با تلاش ابراهیم نوروزی بار دیگر پا به عرصه لیگ گذاشت و هدایت این تیم را در این دوره از مسابقات به حسن روحانی یکی از قهرمانان سابق کاراته ایران سپرد.

در این فصل بهمن عسگری، سجاد گنجه، صالح اباذری، علی اصغر عزیاباری، مهدی خدابخشی، مرتضی نعمتی، کیوان بابان و محمدرضا گیلانپور برای تیم تعاونی روی تشک خواهند رفت و در واقع با جذب این بازیکنان، تیم تعاونی تیم -op ثابت کرده است که رقیب جدی است تیم دانشگاه آزاد در این فصل مدافع عنوان قهرمانی است.

این تیم در هر دو بازی امروز خود مقابل کان ذن ریو و رعد دیفنس ایر پیروز شد و با 6 امتیاز و اختلاف 43 در رده دوم جدول قرار گرفت.

پاس فرجا که همچنان علیرضا کتیرایی را در راس کادر فنی خود با بازیکنان جوان و آتیه در اختیار دارد، تکرار نایب قهرمانی فصل قبل است.

نتایج کامل هفته اول این مسابقات به شرح زیر است:

آوای رزم 1 – 26 دانشگاه آزاد اسلامی

بیمه تعاون 25-3 کان ذن ریو

پاساژ فرجا 10-17 پدافند هوایی رعد

18-8 بیمه پدافند هوایی تعاون

دانشگاه آزاد اسلامی، کان ذن ریو، 9-19

جدول رده بندی سوپرلیگ مردان تا پایان هفته اول:

1. تیم دانشگاه آزاد اسلامی با 6 امتیاز تیمی و 45 امتیاز انفرادی

2. تیم بیمه تعاون با 6 امتیاز تیمی و 43 امتیاز انفرادی

3. تیم پاس فرجا با 3 امتیاز تیمی و 17 امتیاز انفرادی

4. رعد پدافند هوایی ارتش با صفر امتیاز تیمی و 18 امتیاز انفرادی

5. تیم کان ذن ریو با صفر امتیاز تیمی و 12 امتیاز انفرادی

6. تیم آوای رزم با صفر امتیاز تیمی و یک امتیاز انفرادی

دیدگاهتان را بنویسید