سپاه: دور جدید حملات علیه مقر این گروه ها در کردستان عراق آغاز شده است

سپاه: دور جدید حملات علیه مقر این گروه ها در کردستان عراق آغاز شده است

روز جدید روابط عمومی نیروی زمینی سپاه اعلام کرد؛ مواضع و مقرهای گروهک های تروریستی ضد ایرانی در عمق منطقه شمال عراق با موشک های نقطه زن و پهپادهای تهاجمی گلوله باران شد.

متن آگهی به شرح زیر است:

همانطور که در پیام روز شنبه (2/7/1401) آمده است، پس از تذکرات لازم به مسئولان منطقه شمال عراق از طریق منابع مربوطه برای شکستن فعالیت گروهک های تروریستی ضد ایرانی مرتبط با استکبار جهانی در و نادیده گرفتن آن درخواست مشروع و قانونی مربوط به تداوم حضور و حملات تروریستی در مناطق مرزی جمهوری اسلامی ایران و حمله به برخی پایگاه ها و پاسگاه های مرزی کشورمان و نیز حمایت از فتنه های اخیر، حمزه قرارگاه رزمندگان سیدالشهدا (علیه السلام)، نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مقرها و مراکز استقرار آنها در مناطقی از منطقه را هدف حملات توپخانه ای و توپخانه ای قرار دادند.

از آنجایی که در این مدت بقایای گروهک های تروریستی ضد انقلاب پس از متحمل شدن تلفات در منطقه پراکنده و تهدید امنیت و آرامش مردم عزیز کشورمان همچنان باقی است، از صبح امروز (چهارشنبه 6/7/1301) مرحله جدید عملیات رزمندگان اسلام علیه مواضع، مقر و پادگان گروه‌های مذکور در عمق منطقه شمال عراق با استفاده از یگان‌های موشکی و بدون سرنشین نیروی زمینی سپاه و آتش سنگین و ترکیبی از موشک‌های نقطه‌ای و حمله و انهدام. پهپادها ضربات مهلکی به آنها وارد کردند که متعاقباً مشروح عملیات و تلفات و خسارات آن به اطلاع دشمنان ملت ایران خواهد رسید.

مجدداً تأکید می شود که این عملیات تا رفع مؤثر تهدید و متلاشی شدن مقرهای گروه های تروریستی و عمل مقامات منطقه به تعهدات و مسئولیت های خود با قاطعیت ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید