سپرده وام ارشد بانک رفاه از طریق پیامک

سپرده وام ارشد بانک رفاه از طریق پیامک

در این طرح که با مساعدت مرکز امور مستمری بگیران سازمان بیمه اجتماعی و بانک رفاه اجرا می شود، ثبت نام اولیه به صورت حضوری انجام می شود و در مرحله نهایی از بانک رفاه به شماره های همراه پیامک ارسال می شود. از بازنشستگان

پیامک بانک رفاه حاوی اطلاعات زیر است:

محتوای پیامک: «مشتری گرامی با توجه به ارائه طرح ویژه بانک رفاه کارکاران برای بازپرداخت وام اصلی 70 میلیون ریالی با مدت بازپرداخت 24 ماهه به مستمری بگیران و مستمری بگیرانی که حقوق خود را از این بانک دریافت می کنند و مطابق با ثبت درخواست خود جهت استفاده از این فرصت از طریق کانون مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی و پذیرش شرایط و ضوابط قرارداد خدمت مورد نظر، شماره 2 را تا پایان روز ارسال نمایید. 100031 ارسال کنید.

نکات مهم:

ارسال پیامک فقط از طریق شماره بانک رفاه امکان پذیر است.

پیامک های نامعتبر با عناوین مشابه را نادیده بگیرید.

در صورت ابهام یا مغایرت پیامک های دریافتی با فرمت فوق، جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 8525-021 تماس حاصل فرمایید و یا به نزدیکترین شعبه محل سکونت خود مراجعه نمایید.

این طرح با هدف تسهیل در امور مستمری بگیران و جلوگیری از ازدحام مردم در شعب بانک ها در زمان شیوع ویروس کرونا انجام می شود. انتظار می رود با اجرای این طرح مستمری بگیران محترم به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانک ها از این وام مهم بهره مند شوند.