سکوت این سیاستمدار ایرانی اعصاب ملت را راحت می کند

سکوت این سیاستمدار ایرانی اعصاب ملت را راحت می کند

او حتی یک بار در سال 1395 در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد اما ناکام ماند. در سال های اخیر مردم او را با اظهار نظرهای عجیب و جنجالی اش به یاد می آورند. نظراتی که نه تنها اغلب با واکنش مردم مواجه شد، بلکه با واکنش منفی تعداد زیادی از سیاستمداران و دولتمردان کشور نیز مواجه شد.

مثلاً اخیراً پیشنهاد داده است که برخی از دستگیرشدگان اعتراضات اخیر سریع و در کمترین زمان ممکن اعدام شوند! چند لحظه پیش او چیزی گفت که هیچ کس ندیده بود و بنابراین هیچ کس باور نمی کرد. میرسلیم گفت: چند ماه پیش و در چندین نوبت، حتی قبل از ناآرامی ها، افرادی را در خیابان دیدم که از بدو تولد برهنه بودند.

سکوت این سیاستمدار ایرانی اعصاب ملت را راحت می کند

این اتفاقات نشان داد که دشمنان نظام برای تعرض به حاکمیت برنامه داشتند زیرا ریشه انقلاب اسلامی فرهنگی و معنوی است. میرسلیم کامنت های اینچنینی کم ندارد اما در آخرین مورد حرفی زد که خیلی ها را گیج و عصبانی کرد.

میرسلیم در گفت وگو با شبکه اینترنتی دانشگاه تهران درباره اینستاگرام گفت که با فیلترینگ این شبکه «صد درصد» موافقم و کاری به نظر مردم ندارم. نظر او درباره فیلترینگ در اینستاگرام دقیقا برعکس نظر اکثریت مردم است و واکنش کاربران در فضای مجازی این مشکل را به خوبی نشان می دهد.

سکوت این سیاستمدار ایرانی اعصاب ملت را راحت می کند

* قربانعلی صلواتیان با اشاره به این قسمت از سخنان میرسلیم می نویسد: «می گوید من به نظر مردم کاری ندارم، حتی اگر نظر اکثریت باشد!» مثلاً نماینده مردم هستند. در پارلمان ملی

* محسن برهانی وکیل دادگستری نیز واکنش نشان داد: امثال آقای میرسلیم هم باید بگویند که من کاری به نظر مردم ندارم. اگر شخص مذکور و یارانش نمایندگان واقعی اکثریت مردم بودند و به رای شهروندان نیاز داشتند، جور دیگری صحبت می کردند. نتایج نظارت های اختیاری از نظر ملت پدیده ای غیرضروری است.

سکوت این سیاستمدار ایرانی اعصاب ملت را راحت می کند

حال نظر چند کاربر معمولی را در فضای مجازی می خوانیم:

او نظر واقعی خود را گفت. آنها اصلا به نظرات مردم اعتماد ندارند. جالب اینکه آنها از سوی مردم به عنوان نماینده انتخاب شدند و مشروعیت خود را از مردم گرفتند.

*آقای محترم! حقوق شما از طریق مالیاتی که مردم می پردازند پرداخت می شود. وظیفه شما خدمت به مردم است.

*البته. اگه نظر مردم مهم بود الان اونجا نمیشستی!

* شما نماینده مردم هستید! نمی توانید با گروه کر همراهی کنید؟

* بله درست می گوید، چون اصلاً از ملت نیستند، با نظر و رأی مردم به این جایگاه نیامده اند، مردم ایران اصلاً این گروه را ایرانی نمی دانند.

سکوت این سیاستمدار ایرانی اعصاب ملت را راحت می کند

*آقای میر سلیم کاری به نظر مردم نداره فقط به رای مردم نیاز داره…..!!!!

* راستش را گفت! نظر یک سوژه یعنی چی؟!

* حداقل این است که صادق باشیم!

* مردم با آنها کاری ندارند، چون نماینده مردم نیستند.

* ربطی به نظر مردم ندارد اما در مجلس است! پسرش از اردوگاه به خانه آمد. او می گوید مهدی ما فریب خورده است اما معترضان باید اعدام شوند! او واردات خودرو را توطئه آمریکا می داند، چرا که خودش عضوی از هیئت مدیره 5 شرکت خودروسازی است!

* نماینده مردم گفت نظر مردم برایش مهم نیست! پروردگارا ما را به تنهایی نجات بده

سکوت این سیاستمدار ایرانی اعصاب ملت را راحت می کند

* هیچ چیز عجیبی در مورد مدرسه کره شمالی وجود ندارد. آنها رسماً کره شمالی را به عنوان محل امید و الگو می دانند و از بیان این موضوع ابایی ندارند.

*با تأمل می بینم که این مرد زمانی وزیر امور خارجه و روزی کاندیدای نخست وزیری بوده است.

*نماینده مردم هستند و باید به نظر مشتریان خود عمل کنند. چطور هنوز اصل اولیه یک آژانس رو نمیدونه؟؟؟؟

* کسانی که به آن رای می دهند، آن را دریافت می کنند!

* اگر فضای مجازی و اینستاگرام نبود هیچکس از ماجرای پسرش خبر نداشت. او حق دارد با فیلتر اینستاگرام موافقت کند.

دیدگاهتان را بنویسید