سکوت سرمربی جنجالی استقلال شکسته شد

سکوت سرمربی جنجالی استقلال شکسته شد

آندره آ استراماچونی، سرمربی سابق استقلال پس از یک سال و نیم حضور در لیگ ستارگان قطر با توافق دو طرف از الغرافه جدا شد.

استراماچونی در گفت و گو با شبکه ایتالیایی رای اسپورت در مورد نتایج با الغرافه تا روزهای فیفا در این فصل گفت: خیلی خوب است، فقط 4 امتیاز با اوج فاصله داریم؛ این نتیجه برای ما بسیار مهم است زیرا به پایان رسیدیم. فصل گذشته با فاصله زیاد با مقام اول السد.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر اعلام شد که قطر میزبان جام ملت های آسیا در سال 2023 خواهد بود و به همین دلیل لیگ ستارگان با توقف اجباری دیگری روبرو خواهد شد.

سرمربی سابق استقلال در پاسخ به این سوال خبرنگار ایتالیایی که آیا این محرومیت های زیاد در لیگ باعث شد که گارافه را ترک کنید، گفت: جنبه ای است که به شدت در تصمیم گیری برای بازگشت به ایتالیا بلافاصله بعد از جام جهانی تاثیر می گذارد.

استراماچونی درباره تجربه اش در قطر گفت: تجربه فوق العاده ای بود. صعود به لیگ قهرمانان آسیا با غرافه و حضور در فینال امیر کاپ تجربه خوبی بود. بسیار خوشحالم و از رئیس باشگاه، بازیکنان، کادرفنی و مدیریت الغرافه تشکر می کنم که این فرصت را به من دادند.

استراماهونی در پاسخ به این سوال که آیا خاطره ای ماندگار از قطر دارید، گفت: دخترم لیزا اینجا به دنیا آمد، این مکان همیشه در قلب من خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید