سکوت مدافع جنجالی استقلال شکسته شد

سکوت مدافع جنجالی استقلال شکسته شد

عارف غلامی پس از برد استقلال مقابل ذوب آچان گفت: به تیم حریف خسته نباشید می گویم. از تیم ممنونم، آنها تا دقیقه 90 تلاش کردند و توانستیم با سه امتیاز زمین را ترک کنیم. سه امتیاز بسیار مهم بود. حریف بازی بسیار تدافعی انجام داد اما خدا را شکر موفق به گلزنی شدیم.

او درباره محرومیتی که هفته گذشته گریبانگیرش شد، گفت: من درگیر فعالیتی خارج از فوتبال بودم. من واقعاً این کار را از صمیم قلب انجام دادم. این چند روز غیبت برایم خیلی سخت گذشت. حاضر بودم جریمه مالی یا هر جریمه دیگری بپردازم. اینکه در کنار تیم نبودم و چند روزی استقلال را از من گرفتند سخت بود اما اتفاقاتی افتاد که همه ما ناراحت و غمگین هستیم. ما همه درباره این با هم هستیم. به کمیته انضباطی رفتم و با من محترمانه برخورد کردند.

مدافع تیم فوتبال استقلال افزود: صحبت هایی با من شد. جاهایی به آنها حق دادم، در جاهایی این تصمیم من بود. گفتم که فکر می کنم همه نسل ها، همه سنین ما و همه جوانان درگیر این مشکل هستند، اما امیدوارم همه چیز درست شود.

گلمی درباره حمایت هواداران استقلال و پرسپولیس گفت: هواداران استقلال همیشه با من خوب بوده اند و سعی می کنم محبت های آنها را در زمین جبران کنم. به نظر من فوتبال فراتر از یک بازی است، قبل از اینکه این همه مردم و فوتبالدوستان آبی، قرمز، زرد و سبز را انتخاب کنند، آنها هموطن ما هستند. از هواداران حریف هم ممنونم. در مواقع سختی همه ما باید با هم باشیم و رنگها مهم نیست. امیدوارم لایق این حمایت باشم. برایشان آرزوی سربلندی و شرایط خوبی دارم.

مدافع استقلال با بیان اینکه امیدوارم بتوانم در جام جهانی مسافر و تیم ملی را همراهی کنم، گفت: خیلی وقت بود منتظر چنین سوالی از خبرنگاران بودم. با تشکر از اسکوچیچ برای تمام تلاش هایش برای تیم ملی کشورمان. ما قدردان آن هستیم. تغییراتی ایجاد شد و کی روش آمد. با توجه به نتایجی که در گذشته کسب کرده و سهمی که در فوتبال ایران داشته است، اصلا نیازی به صحبت نیست. او چند سالی است که از عرصه فوتبال ایران دور بوده اما مطمئنم همه چیز را با جزئیات دنبال می کند و زیر نظر همه بازیکنان است. امیدوارم شرایط مناسبی برای جلب نظر مساعد ایشان داشته باشم. اگر شد – خدا را شکر اگر نشد – برای تیم ملی آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

دیدگاهتان را بنویسید