سکوت بازیکنان استقلال یک روز دیگر شکسته شد

سکوت بازیکنان استقلال یک روز دیگر شکسته شد

دیدار تیم های استقلال و ذوب آچان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر با برتری آبی پوشان به پایان رسید اما بازیکنان استقلال در مواجهه با سوالات فراوان خبرنگاران به جای پرداختن به پیروزی گرانبها هفته بیست و چهارم به مسائل مالی و مدیریتی پرداخت.

مروری بر صحبت های تک تک بازیکنانی که در راهروی خروجی ورزشگاه آزادی با خبرنگاران صحبت کردند نشان می دهد که بازیکنان استقلال ماه هاست با شرایط مالی خود دست و پنجه نرم می کنند.

«یکی خانه اش را برای فروش آگهی می کند، دیگری اجاره می دهد و مستاجر می شود! دیگری اعلام کرد که خودروی خود را فروخته و با اسنپ به محل تمرین می رود. دیگری گفت چون ماشین ندارد با ماشین دوستانش به محل سکونتش برمی گردد و…» این مشکلات علاوه بر این که تقریباً اکثر آنها اظهار داشتند که حضور اداره را احساس نمی کنند. تا استقلال در این مدت دلیلی نداشتند.

یکی از افراد نزدیک به استقلال گفت: استقلالی ها که فصل گذشته با این تیم قهرمان آسیا شده بودند، بسیار امیدوار بودند که این تیم بتواند مشکل کسب مجوز حرفه ای برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را برطرف کند. پرداخت استراماچونی. نگذارید استقلالی ها فصل قبل را ببازند.»

در واقع همین موضوع دلیل اصلی سکوت بازیکنان در 4 ماه گذشته و حتی شب بیرم بود که بدون گرفتن چیزی از باشگاه به خانه های خود بازگشتند. اما حالا که بازیکنان متوجه شدند باشگاه قادر به پرداخت پول آنها نیست و بدهی استراماکونی را پرداخت نمی کند، تصمیم گرفتند در این مورد صحبت کنند و موضع صریحی علیه مدیریت باشگاه گرفتند.

به نظر می رسد حالا که محرومیت استقلال از آسیا برطرف شده است باید شاهد مصاحبه های مستمر بازیکنان در خصوص وضعیت باشگاه و مشکلات مالی آن باشیم.

باشگاه استقلال تا ساعت 23:59 روز جمعه 11 فروردین ماه فرصت داشت تا بدهی استراماچونی را پرداخت کند تا خطر حذف از آسیا در امان بماند اما حالا علاوه بر آن باید منتظر عواقب بعدی عدم تمکین به تصمیم انضباطی فیفا بود. کمیته.

دیدگاهتان را بنویسید