سکوی اول لیگ برتر تیراندازی نکونام و عفتی/ قهرمانی تپانچه سپاهان قطعی شد


ساعت: 18:23
تاریخ انتشار: 1401/06/18
کد خبر: 1896243

هفته چهارم لیگ برتر تفنگ و تپانچه با معرفی برترین بازیکنان و قطعی شدن قهرمانی تپانچه سپاهان به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، هفته چهارم لیگ برتر تفنگ و تپانچه آقایان امروز جمعه 27 شهریور در سالن 80 مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

در مسابقات این هفته بخش تفنگ به میزبانی باشگاه مقاومت، سپاهان مقابل تیگرا به برتری رسید و تیم ایلام از سد نیروی زمینی ارتش گذشت. باشگاه مقاومت استراحت داشت.

در بخش انفرادی مسابقه فینال بین مهیار صداقت و امیرمحمد نکونام هر دو از سپاهان برگزار شد. سوم و چهارم محمدرضا سامع از سپاهان و مهدی جعفری پوجا از نداجا بودند.

در هفته چهارم لیگ برتر تپانچه به میزبانی نیروی زمینی ارتش، تیم های نیروی هوایی شهید لطفی و نیروی زمینی ارتش به ترتیب مقابل نوید ایران جوان و مقاومت به برتری دست یافتند و تیم همدان مغلوب سپاهان شد. سپاهان با پیروزی در این دیدار یک هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کرد.

در فینال این هفته مسابقات انفرادی امیر جوهریخو به مصاف رسول عفتی رفت و در پایان این مسابقات عفتی با نتیجه 17 بر 13 به مقام قهرمانی رسید و جوهریخو به مقام دوم رسید. شایان تمدن از تیم همدان سوم و سجاد پور حسینی از سپاهان چهارم شدند.

هفته چهارم لشگر تفنگ و تپانچه آقایان به نام شهید مدافع حرم «جوادالله کرم» نامگذاری شد. وی در جریان آتش بس 29 اردیبهشت 95 در جریان آتش بس نیروهای تکفیری به خان طومان در جنوب غربی حلب به شهادت رسید.

دیدگاهتان را بنویسید