سیاوس یزدانی و مردمند تمرینات ملوان را ترک کردند

سیاوس یزدانی و مردمند تمرینات ملوان را ترک کردند

سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند دو مدافع نیم فصل استقلال که اسفندماه به دلیل پیوستن و پیوستن به تیم نظامی (ملوان بندرانزلی) مجبور به ترک این تیم شدند، بدون بازی موفق شدند از این تیم استثنا بگیرند. برو بیرون. این در حالی است که البته هنوز تکلیف سیاوش یزدانی مشخص نشده است.

اما مورامند همانطور که اخیراً شایعاتی مطرح شده بود آزاد شد و خدمت سربازی خود را به این ترتیب مشخص کرد. مدافع میانی استقلال که در نیم فصل هم در این تیم حضور داشت، نامه ای مبنی بر تایید آزادی 18 ماهه خود به دلیل حضور پدرش در جبهه دریافت کرد و به خدمت سربازی کوتاه اما پرماجرا پایان داد. این بازیکن که از ابتدای حضورش در ملوان بندرانزلی برای اتمام دوران سربازی فرصت حضور در لیست ملوانان را نداشته است، حالا با تایید آزادی راهی کربلا شده و به زودی به تهران بازخواهد گشت. با این حال بعید است با توجه به شرایط نقل و انتقالات، اجازه همراهی آبی ها در ادامه مسابقات این فصل را داشته باشد.

اما داستان سیاوش یزدانی متفاوت است. او پس از جدایی اجباری از استقلال و حضور در ملوان برای گذراندن دوران سربازی با داستان های جنجالی خود بارها خبرساز شد بازگشت به استقلال (برای فصل آینده).

مازیار زارع سرمربی ملوان بندرانزلی که اکنون هشت بازی تا پایان فصل در لیگ آزادگان دارد، موفق شد این تیم را با اختلاف 11 امتیاز نسبت به جدی ترین تیم کشتی در صدر جدول قرار دهد. و شانس زیادی برای اینکه از هر دو یک سرباز داشت، مرادمند و یزدانی را در شرایطی جذب کرد که اجازه ترک هیچ یک از 5 مدافع میانی خود را نداد. اقدامی که حالا با توجه به اتفاقات رخ داده تصمیم حرفه ای مناسب تیم مدیریتی این تیم تلقی می شود و باید دید تکلیف یزدانی و مرادمند در طول فصل چه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید