سیل بندهای شهر یزد تقویت می شود


ساعت: 12:15
تاریخ انتشار: 05/02/1401
کد خبر: 1885107

ابوترابی یکی از اعضای شورای شهر یزد گفت: به منظور نظارت بر وضعیت سیل بندهای یزد و مقاوم سازی آنها، با هدایت کمیسیون خدمات شهری شورای شهر یزد از سدهای یزد بازدید شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن ابوترابی در گفتگو با یزدرسا با اشاره به احتمال بارندگی و جاری شدن سیل در یزد گفت: در دو سد ضد سیل شماره چهار و یک سازمان عمران شهرداری یزد در حال انجام فعالیت های عمرانی از جمله بازگشایی معابر است. ، تقویت سدها و سرریزها. سد کمکی در برابر سیلاب است.

رئیس کمیته خدمات شهری شورای شهر یزد ادامه داد: عملیات ساختمانی و خاکی بالای سد شماره چهار در حال انجام است و بازگشایی پل های سد خاکی شماره یک که در سیل اخیر اردیبهشت ماه تخریب شده بود، در حال انجام است. پیشرفت انجام شد

وی همچنین افزود: مقاوم سازی راه های حفاظت و حفاظت از شهر در برابر سیل نیز در دستور کار قرار دارد تا خدای ناکرده در زمان بارندگی اتفاقی نیفتد.

رئیس کمیته خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد در پایان گفت: حوزه معاونت خدمات شهری نیز اقدام به پاکسازی مسیل ها و آبراهه های شهر به ویژه متروها می کند که سطوح مختلفی دارند و منجر به آبگرفتگی می شوند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید