سیل دوباره به بخش هایی از شهر فیروزکو سرازیر شد


ساعت: 22:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۱۹
کد خبر: 1889095

پس از بارندگی عصر امروز، سیلاب در نقاط مختلف شهرستان فیروزکوه رخ داد و به منازل مسکونی، باغات و مزارع کشاورزی خسارت وارد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز پس از بارندگی عصر امروز چهارشنبه 28 مرداد ماه جاری در نقاط مختلف شهرستان فیروزکو و روستاهای مختلف جاری شد.

لازم به ذکر است این سیل به منازل مسکونی، باغات، مزارع و زمین های کشاورزی در روستاهای جیلیجند، نماور، کمند، طرود، بادرود، شهرآباد، سرنج، سرحمان، جاده قدیم فیروزکوه، منطقه تنگه واشی و غیره خسارت وارد کرد.

هنوز برآوردی از میزان خسارات این سیل وجود ندارد.

لازم به ذکر است، ستاد بحران شهرستان فیروزکو پیش از این نسبت به احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها، طغیان جاده ها و زهکشی ها برای امروز چهارشنبه 28 مرداد ماه هشدار داده بود.

ضمناً با وجود اینکه توصیه می شود در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها توقف نکنند، اما از کلیه شهروندان و گردشگران خواسته شد در ارتباط با تردد درون و برون شهری به ویژه در جنوب از فعالیت های گردشگری خودداری و در حاشیه رودخانه ها حضور داشته باشند. مناطقی از شهر فیروزکو، از جمله چمن کلفور، خ. تختی و خیابان پاسداران باید مراقب باشید و از توقف در این مکان ها خودداری کنید.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران، دو تیم ارزیاب هلال احمر استان تهران به منطقه تنگه واشی اعزام شده اند و عوامل عملیاتی هلال احمر شهرستان های فیروزکوه و دماوند و 3 شعبه دیگر در آماده باش کامل هستند.

همچنین گفتنی است دو تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند به شهرستان فیروزکو اعزام شده اند.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید