سی و ششمین قرعه کشی حساب قرض الحسنه پس انداز بانک رفاه کارگران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این قرعه کشی با حضور دکتر نجات امینی نایب رئیس هیات مدیره بانک و اعضای هیات نظارت بر قرعه کشی از جمله نمایندگان وکالت کشور برگزار شد. کل و بانک مرکزی و بر این اساس بیش از 243000 حساب قرض الحسنه پس انداز برنده شده اند این دوره به قید قرعه انتخاب شد.

عضو و نایب رئیس هیئت مدیره بانک رفاه کارگران طی سخنانی در این مراسم اکثریت جامعه هدف بانک رفاه کارگران را مستمری بگیران و مستمری بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی نام برد که معمولاً حداقل حقوق دریافت می کنند و جزء افراد جامعه محسوب می شوند. از اقشار ضعیف جامعه از نظر درآمدی، دلیل آن این است که بانک رفاه به طرق مختلف از آنها حمایت کرده است.

دکتر نجات امینی افزود: بانک رفاه کارگران در سال های اخیر توجه بیشتری به بازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه مستمری بگیران و بازنشستگان داشته است. پرداخت تسهیلات قرض الحسنه یکی از ابزارهای حمایتی بانک رفاه از این افراد است و این بانک با ابزارها و روش های دیگری از جمله خرید اقساطی کالا و خدمات در قالب «رفاه» سعی در حمایت از آنها داشته است. پروژه کالا».

لازم به ذکر است جوایز سی و ششمین قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک رفاه کارگران شامل 140 جایزه نقدی ویژه هر کدام یک میلیارد ریال، 1040 کمک هزینه خرید لوازم خانگی تولید داخل هر کدام به ارزش 500 میلیون ریال و 2040 فقره اقلام است. هزینه خرید صنایع دستی به ارزش هر کدام 100 میلیون ریال، 6400 بورسیه تحصیلی هر کدام 50 میلیون ریال و 233790 جایزه نقدی 2 میلیون ریالی.

لازم به ذکر است اسامی برندگان سی و ششمین قرعه کشی وام و حساب پس انداز بانک رفاه کارگران به زودی از طریق سایت بانک رفاه کارگران به نشانی www. refah-bank.ir منتشر و جوایز مربوطه به حساب آنها واریز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید