شاسی بلند اسپرت و محکم میتسوبیشی / عکس

پس از وقفه ای بیش از یک دهه، سرانجام میتسوبیشی در ماه می 2021 برند رالی آرت خود را رسماً رها کرد، از جمله پیکاپ تریتون در صورت های مالی سال 2020 خود. با این حال، چند ماه بعد، رالیارت به طور رسمی در تایلند به عنوان خودروی اسپورت پاجرو با انبوهی معرفی شد. از تغییرات و لهجه های قرمز رنگ که نشان می دهد خودروساز ژاپنی همچنان به این مدل متعهد است. در همان سال اعلام شد که این برند در نمایشگاه خودروی توکیو در سال 2022 احیا خواهد شد که به معنای تولد دوباره این برند با تغییرات جدید خواهد بود.

Ralliart که در نمایشگاه خودروی توکیو در سال 2022 به نمایش در خواهد آمد، از سه SUV تشکیل شده است: Outlander Ralliart Style، Eclipse Cross Ralliart Style و در نهایت Vision Ralliart Concept که خودروی اصلی مورد علاقه ما در این مقاله است. این آخرین شاسی بلند اساساً به لطف گلگیرهای عریض تر در هر دو محور، یک خودروی بیرونی با کیت بدنه تهاجمی است. این خودرو همچنین دارای جلوپنجره بالایی بزرگ با طرح لانه زنبوری و هوای ورودی کمتری نسبت به شاسی بلند معمولی است. این وسیله نقلیه بر روی چرخ‌های عظیم ۲۲ اینچی نصب شده است تا قوس‌های برآمده را پر کند و فضایی را برای روتورهای بزرگتر با کالیپرهای شش پیستونه باقی بگذارد.

با حرکت به سمت عقب ماشین، پخش کننده نسبتا بزرگی که ماه گذشته برای اولین بار در یک تیزر دیدیم، در مقابل چشمان ما قرار دارد که لوگوی Ralliart را به تصویر می کشد تا توهم یک Outlander سریعتر را القا کند. نصب یک جفت صدا خفه کن بزرگ در گوشه های دیفیوزر منطقی است، مگر اینکه میتسوبیشی بخواهد کانسپت Vision Ralliart مبتنی بر اوتلندر را به عنوان یک SUV کاملا الکتریکی عرضه کند.

هنوز مشخصات دقیق موتور میتسوبیشی ویژن رالیارت ارائه نشده است، اما از آنجایی که این خودرو بر اساس مدل اوتلندر ساخته شده است، احتمالا بسیاری از مشخصات آن را به عاریت خواهد گرفت. میتسوبیشی اوتلندر فعلی از یک موتور 2360 سی سی چهار سیلندر تنفس طبیعی استفاده می کند که می تواند 166 اسب بخار قدرت و 220 نیوتن متر گشتاور تولید کند. شتاب 0 تا 100 این خودرو در 10.2 ثانیه است و حداکثر سرعت آن به 200 کیلومتر در ساعت می رسد. مصرف سوخت اوتلندر 9.4 و در خارج از شهر 7.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است و استاندارد آلایندگی یورو 5 را دارد.

بدون شک میتسوبیشی ویژن رالیارت تغییرات کیفی قابل توجهی را نسبت به مدل فعلی اوتلندر حداقل در زمینه آلایندگی شاهد خواهد بود. با توجه به افزایش استانداردهای آلایندگی خودروها به ویژه در اروپا، حتی ممکن است این خودرو در نهایت با پیشرانه های الکتریکی یا هیبریدی با قابلیت شارژ وارد بازار شود. اگر این اتفاق نیفتد، احتمالاً خودرو موتور آلایندگی کمتری خواهد داشت. از نظر قدرت موتور، به نظر می رسد قدرت موتور فعلی اوتلندر در نهایت حفظ شود تا این خودرو با قیمتی رقابتی عرضه شود، مگر اینکه سپر این خودرو سازنده ژاپنی را متقاعد به استفاده از موتور قدرتمندتر کند.

این احتمال از آنجا ناشی می شود که برند Rallyart سابقه ای غنی در ورزش موتوری دارد که قبلاً در رشته های مختلف موتوری شاهد آن بوده ایم. اما قابل توجه ترین آنها چهار بار قهرمانی رالی جهانی با تامی مک کینون بود که باعث شهرت جهانی این برند شد. از آنجایی که میتسوبیشی به دنبال بازگشت به مسابقات اتومبیلرانی است، می توان انتظار داشت که این خودروساز ژاپنی برنامه های قابل توجهی برای ارتقای خودروهای این برند داشته باشد که می تواند به معنای تغییر در پیشرانه میتسوبیشی ویژن رالیارت باشد.

شاسی اسپرت و محکم میتسوبیشی

شاسی اسپرت و محکم میتسوبیشی

شاسی اسپرت و محکم میتسوبیشی

شاسی اسپرت و محکم میتسوبیشی

شاسی اسپرت و محکم میتسوبیشی

دیدگاهتان را بنویسید