آیا اشارات سنگین جمهوری اسلامی در مورد فرزندان حدادال و ولایتی/حساسیت جامعه نسبت به خودروهای شاسی بلند «گدایی» است؟

آیا اشارات سنگین جمهوری اسلامی در مورد فرزندان حدادال و ولایتی/حساسیت جامعه نسبت به خودروهای شاسی بلند «گدایی» است؟

این رسانه با انتقاد از اظهارات فریدون عباسی نماینده مجلس گفت: نمی توان حساسیت مردم نسبت به خودروهای شاسی بلند توسط مسئولان را التماس خواند، اما او انتظار دارد حمل و نقل عمومی توسعه یابد.

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: وقتی رفتار و گفتار «جنجالی» شود، هیچکس حرف را جدی نمی گیرد. جز این نباید انتظار دیگری داشت. وقتی خودمان به قول خود عمل نمی کنیم، چرا دیگران باید نسخه ما را فیلمنامه زندگی خود قرار دهند؟

وقتی عده ای مردم را به سبک زندگی یمنی دعوت می کنند، لنگ ها را می بندند و نان خشک می خواهند و بچه هایشان در میان گرگ های وال استریت می نشینند، کار نه تنها انجام نمی شود، بلکه تباه می شود.

وقتی کارمندان آنچه را که به مردم توصیه می کنند انجام می دهند، وقتی می توانید از بهبود اوضاع خوشحال باشید. وقتی مردم را مجبور می کنیم از یک رفتار اجتناب کنند، دستان خود را نیز از آن می شوییم. وقتی چیزی را تبلیغ می کنیم باید برای آن تلاش کنیم. اگر چنین باشد، مردم را می آورند. اما وقتی عده ای مردم را به سبک زندگی یمنی فرا می خوانند و نان لنگ و خشک می بندند و فرزندانشان در میان گرگ های وال استریت می نشینند، کار نه تنها انجام نمی شود، بلکه تباه می شود.

وقتی فرزندان خود را به مدارس دولتی بفرستند، عیوب این محیط ها برطرف می شود و مردم با رضایت کامل سر کار می آیند، اما اگر برای بچه های بیمارشان مدرسه بسازند یا به اروپا بفرستند، دعوتشان بی جواب می ماند. . وقتی رفتار و گفتار “مزارت آمیز” شود، هیچکس این ادعا را جدی نمی گیرد. جز این نباید انتظار دیگری داشت. وقتی خودمان به قول خود عمل نمی کنیم، چرا دیگران باید نسخه ما را فیلمنامه زندگی خود قرار دهند؟

حساسیت عمومی نسبت به جیپ ها توسط مقامات را نمی توان «گدایی» نامید، اما انتظار می رفت حمل و نقل شهری توسعه یابد. وقتی دولت خدماتش را گران می کند. تورم افسارگسیخته نمی تواند انتظار داشته باشد که مردم در روابط شخصی خود «پوریایی ولی» باشند.

وقتی به گفته روحانی، کارشناس تلویزیون، دولت‌ها کنترل تورم را با فنر تورم اشتباه گرفته‌اند، نمی‌توانیم به اصلاح امور بسنده کنیم. زمین فستبکوا الخیرات در این دیدار گران قیمت خلوت خواهد شد. وقتی صدای مردم را نمی شنویم، نه خلق صدای ما را می شنود و نه خالق در اجابت دعای ما عجله می کند. مردم خانواده خدا هستند. با حکمرانی درست، با رفتار علوی، اگر به آنها احترام بگذاریم، خداوند به ما احترام می گذارد. از همان دستی می گیریم که به مردم می دهیم. پس ببینیم چه می دهیم و چگونه می دهیم. ما دقیقاً همین انتظار را داریم.

دیدگاهتان را بنویسید