نقشه دشمن کاهش حساسیت نسبت به ارزش های دینی است

ساعت: 15:21
تاریخ انتشار: 1400/10/24
کد خبر: 1800418

ائمه جمعه و خطیبان نماز جمعه شهرهای مختلف استان یزد در آیین عبادت سیاسی نماز جمعه این هفته به تبیین مشکلات مختلف شهر و کشور پرداختند.

به گزارش راه دانا به نقل از یزدرسا، ائمه جمعه و خطیبان نماز جمعه شهرهای مختلف استان یزد در آیین عبادت سیاسی نماز جمعه این هفته به تبیین مشکلات مختلف شهر و کشور پرداختند.

امام جمعه یزد: امروز یکی از برنامه های دشمن کاهش حساسیت به ارزش های دینی است

آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نماز جمعه این هفته یزد گفت: مردم و مسئولان باید برای تقویت وحدت و تحقق همه اهداف نظام و انقلاب اسلامی تلاش کنند.

وی با اشاره به اهمیت وحدت در جامعه اسلامی افزود: استکبار در صدد از بین بردن وحدت در جامعه اسلامی در ایران است.

امام جمعه یزد گفت: به هیچ وجه نمی توان قوانین مغایر با احکام الهی را اجرا کرد و حفاظت از این حوزه با حفظ غیرت دینی به معنای حساسیت به دین است.

ناصری گفت: امروز غرب و برخی غربی های بومی برای تخریب مبانی و ارزش های دینی در جامعه اسلامی ایران تلاش زیادی می کنند.

وی گفت: تلاش دشمن کاهش حساسیت نسبت به ارزش ها و مبانی دینی انقلاب است و در این راستا برنامه ها و اقدامات متعددی را در دستور کار قرار داده است.

امام جمعه یزد گفت: فضای مجازی یکی از بسترهایی است که دشمنان برای ضربه زدن به نظام و تضعیف باورهای دینی مردم از آن استفاده می کنند، بنابراین همه باید متوجه این معضل باشیم.

ناصره با یادآوری رحلت حضرت امبربین (س) خاطرنشان کرد: حضرت امبلین (س) بصیرت بسیار بالایی داشتند و همچنین شهدای زیادی در انقلاب اسلامی داریم، مادران و همسران شهدای زیادی که با بصیرت بسیار بالای خود نسبت به فرزندان و روز انقلاب مرگ را روز ادای احترام به مادران و همسران شهدا نیز می نامند.

امام جمعه ابرکوه: داستان مذاکره عادلانه جدا از سازش و تسلیم در برابر دشمن است

حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته ابرکوه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم کوم گفت: این امر مذموم است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب حساب مذاکره با دشمن را از مقاومت و رفتار هوشمندانه در برابر رفتار خصمانه این بدخواهان جدا کرده اند.

امام جمعه به Abarkooh گفت: “دستگاه دیپلماتیک ما، خدا را شکر، باید مذاکرات در وین را با توجه به حفظ شأن، حکمت و مصلحت سیستم انجام دهد.”

حسینی اشاره کرد: ملت، با اشتیاق مذهبی و عقلانیت، و با امید، وحدت و قدرت، باید یک چشم انداز روشن برای آینده را در نظر بگیرد و به سمت این مقصد متعالیه حرکت کند.

وی تاکید کرد: این هدف و مقصد و اراده بزرگ ملت، بینی آمریکایی است که دشمن نظام اسلامی است، زیرا این نظام معرف اعتقادات دینی ملت است، بنابراین با این نظام و ملت مخالفت می کند. .

امام جمعه ابرکه فرمودند: دین همیشه عقلانی است و این از بصیرت و نماد دینداری و عقلانیت و بصیرت در سیره و من خمینی و ولی فقیه مشخص است.

جمعه در مرکز دارم: دولت سیزدهم کشور را با مشکلات بزرگ در دست گرفته است

آیت الله سید محمد کاظم مدرسی امام جمعه مرکز یزد در نماز جمعه این هفته گفت: دولت سیزدهم در ابتدا با مشکلات فراوان کشور را تحویل گرفت و با چالش های جدی مواجه شد.

وی افزود: دولت در رابطه با ولیعهد پرونده بسیار موفقی داشته است، روزی که 700 خانواده عزاداری کردند و امروز مشکل به 20 تا 30 خانوار در روز رسیده است.

مدرسی گفت: دولت واقعاً روی فشار تحریم ها و مشکلات مربوط به آن کار می کند و دو برنامه اصلی خنثی سازی و رفع تحریم ها در دستور کار دولت است.

وی گفت: اما در حوزه گرانی و تورم و ارزش پول ملی هنوز دغدغه مردم برطرف نشده و این نیازمند تلاش بیشتر دولت است.

اعتدالی خاطرنشان کرد: شکر، آب، برق، گاز و… وجود دارد و زمانی که رئیس جمهور بر پیشگیری تاکید می کند، وزرا باید در مدیریت بازار و کنترل گرانشی به سخنان رئیس جمهور التزام عملی داشته باشند.

امام جمعه بهاباد: ضرورت تبیین واقعیت های قبل و بعد از انقلاب جامعه

حجت‌الاسلام علی کبرابی بسچانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در باآباد گفت: حرکت تبیین و تبیین جهاد یکی از الزامات اجرای بیانیه و رسیدن به هفت محور توصیه‌های رهبر انقلاب است. .

وی افزود: مسائل فرهنگی، سیاسی و اقتصادی قبل و بعد از انقلاب اسلامی باید برای مردم و مسئولان تبیین شود.

امام جمعه بهاباد گفت: انقلاب اسلامی و حرکت عظیم ملت ایران برای دستیابی به این آرمان های والای انقلاب از این حوادث مصون نیست. حوادث بزرگی مانند ترورها، از هم پاشیدگی مطالبات، جنگ تحمیلی و انواع تحریم هایی که در تاریخ انقلاب رخ داده است باید تبیین شود.

ابراهیمی باغی با تاکید بر حضور جوانان در نماز جمعه خاطرنشان کرد: نقش ائمه جمعه در اقناع و ترغیب مردم به حضور در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی کشور و نظام به ویژه پاسداری از اهداف و آرمان های اسلام است. انقلاب و ائمه و شهدای گرانقدر آلفای برجسته و برجسته هستند.

امام جمعه تفت: سردار سلیمانی الگوی حسادت دینی است

حجت الاسلام علی محمد گلورد در خطبه های نماز جمعه این هفته تفت گفت: محیط زیست حق بشری است که یکی از جلوه های آن در شهرستان تفت است. این انسانیت است.

وی با اشاره به انتخاب فرماندار جدید این شهرستان افزود: انتظار می رود همه اقشار، اقشار و اقشار و مردم فرماندار جدید تفت را همراهی کرده و برای اعتلای این شهرستان دست به دست هم دهند.

امام جمعه تفت با اشاره به آخرین بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: هر جا که حسادت دینی داشته ایم پیروز شده ایم. الگوی حسادت دینی را می توان شهید حاج قاسم سلیمانی نامید.

گلوندی خاطرنشان کرد: زمانی که عده ای به دنبال مردم بودند تا برای ما تصمیم بگیرند، اما امروز با کار دولت انقلاب، مسئولان کشور اگر پای میز مذاکره بگذارند، اجازه نمی دهند دیگران با اقتدار و منطق تصمیم بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید