شاه ماهی در راه استقلال؛ شرط آبی شدن این ستاره

شاه ماهی در راه استقلال؛  شرط آبی شدن این ستاره

ژان کارلوس ویسنته هافبک برزیلی یکی از گزینه های فرهاد مجیدی برای تقویت خط هافبک این تیم است. بازیکنی که تا سال 2024 با نائوسیکو در سری B برزیل قرارداد دارد و بند فسخ او 3 میلیون یورو گفته می شود. به گزارش رسانه های برزیلی، پیشنهاد اول آبی های پایتخت برای جذب این بازیکن رد شد و استقلال پیشنهاد دوم را برای جذب ژان کارلوس ارائه کرد.

انتخابات ریاست باشگاه Nauchico در تاریخ 5 دسامبر برگزار می شود و به همین دلیل نامزدهای ریاست این باشگاه مدتی است که در برنامه یوتیوب do torcedor حضور یافته و برنامه های خود را توضیح می دهند. دیروز دیوژن براگا، معاون فعلی رئیس جمهور و یکی از نامزدهای ریاست جمهوری نائوچیکو در این برنامه حاضر شد و در مورد موضوع پیشنهاد استقلال صحبت کرد.

دیوژن براگا در بخشی از سخنان خود گفت: اولین پیشنهاد باشگاه ایرانی رد شد و آنها پیشنهاد دیگری به مدیر برنامه ژان کارلوس دادند که هنوز ارزش مالی آن به دست ما نرسیده است. ژان تا سال 2024 با ما قرارداد دارد و تنها پس از دریافت پیشنهاد اجتناب ناپذیر می تواند تیم را ترک کند. ما قرارداد بسیار خوبی با ژان داریم زیرا او شایسته آن است.

وی ادامه داد: برای من او بهترین بازیکن سری B است که می تواند در بسیاری از تیم های سری آ بازی کند، او در نائوچیکو بسیار خوشحال است و من برای او خوشحالم. من معتقدم تنها در صورتی می توان اجازه خروج را داد که پیشنهاد خوبی دریافت کند که نتوان آن را رد کرد.

به گزارش سوفا اسکور، ژان کارلوس ویسنته، بازیکن 29 ساله ناوسیکو، در این فصل عملکرد خوبی داشته و باارزش ترین بازیکن سری B برزیل است. او در این فصل 44 بازی برای ناوسیکو انجام داد و 13 گل (11 گل در سری B) و 12 پاس گل (9 در سری B) به ثمر رساند.

دیدگاهتان را بنویسید