شاه ماهی پرسپولیس و یحیی در راه سپاهان؟

شاه ماهی پرسپولیس و یحیی در راه سپاهان؟

قوانین جدید سازمان لیگ ممکن است چند بازیکن مطرح خارجی را از پرسپولیس و شاید فوتبال ایران دور کند.

یحیی گل محمدی برای اولین بار از احتمال جدایی گئورگی گلسیانی خبر داد و در برنامه تلویزیونی ورزشگاه گفت: پرسپولیس باید در چند پست تقویت شود و بازیکنان قوی باید به تیم بپیوندند، اما برخی قوانین دست و پای ما را بست؛ اما باید بگوییم که پرسپولیس باید در چند پست تقویت شود. مثلا گلسیانی گفت من برای ریال قرارداد نمی بندم. ما نمی توانیم بازیکنان خودمان را به این شکل جذب کنیم، چه برسد به اینکه بازیکن جدیدی از اروپا یا آمریکای جنوبی بیاوریم. چگونه این مقدار پول را پس انداز و انتقال دهیم؟ واقعا نمی دانم چنین چیزی امکان پذیر است یا نه. آیا باید قراردادی امضا شود تا ببینیم قابل اجرا است یا خیر؟

گلسیانی همچنین در خصوص بحث های مطرح شده در خصوص بودجه مشخص باشگاه های ایرانی و احتمال از دست دادن قراردادهای دلاری نیز اظهار داشت: نمی توانم با ریال قرارداد ببندم. نوسانات بالایی دارد. خانواده من در گرجستان هستند. درست است که خیلی پیش من می آیند اما نمی توانم بگویم پول ایران را خرج کنید. البته من با چنین برنامه های قراردادی کاری ندارم و نمی دانم در این راه چه اتفاقی می افتد.”

حال در ادامه این بحث ها شایعاتی نیز مبنی بر خروج گیورگی گلسیانی از ایران و رفتن به تیم خارجی و یا احتمال بازگشت دوباره به سپاهان به گوش می رسد!

دیدگاهتان را بنویسید