شاه محمدی: من بیرانوند را «سوپرمن» پرسپولیس می دانم

وی ادامه می دهد: پرسپولیس در فصل گذشته ضربات زیادی از زمین دروازه خودی را متحمل شد که در نهایت منجر به از دست دادن قهرمانی شد. یحیی گل محمدی قبل از شروع فصل تصمیم گرفت این ضعف را با علیرضا بیرانوند بپوشاند. خدا را شکر همین اتفاق افتاد و حالا می بینیم که پرسپولیس در چارچوب هدف خودش به آرامش رسیده است. تصور کنید اگر پنالتی دقیقه 8 توسط گهر در سیرجان گل می شد چه اتفاقی می افتاد! خود یحیی گل محمدی بعد از بازی گفت که اگر پنالتی گل گهر تبدیل به گل می شد، پرسپولیس نمی توانست برنده این دیدار باشد. البته این برد تنها با توانایی های بیرانوند حاصل نشد و همه بچه ها زحمت کشیدند اما تفاوت دروازه بان ستاره یا بهتر بگویم سوپرمن با دروازه بان معمولی در همین موارد است. اینکه یک دروازه بان ستاره با عملکرد خوبش به قول ما فوتبالیست ها در دیدارهای حساس پیروز میدان شد.

شاه محمدی: من بیرانوند را «سوپرمن» پرسپولیس می دانم

مهاجم سابق پرسپولیس درباره بازی بدون مهاجم این تیم نیز تصریح می کند: من در کنار تیم نیستم و نمی دانم شرایط مهدی عبدی یا حامد پاکدل چگونه است. اینکه این تیم بدون مهاجم و با 6 هافبک بازی می کند از افتخارات یحیی گل محمدی است که در حال حاضر مربی باتجربه ای است. به عنوان فردی که زمانی در خط حمله پرسپولیس و تیم ملی بازی کردم، باید بگویم که خود مهاجمان هم باید به خود بیایند. لوکادیا از بین رفته و شیخ دیابه نیز مجروح شده است. مهدی عبدی و حامد پاکدل باید بدانند که برای یک مهاجم بد است که هافبک هایی را در خط حمله ببیند. این دو باید به خود بیایند و در تمرینات دو برابر قبل تلاش کنند. مطمئنم اگر یحیی گل محمدی این تلاش دوبله را ببیند بیشتر از آنها استفاده خواهد کرد چون هیچ مربی دوست ندارد بازیکن آماده اش را روی نیمکت بنشاند.

شاه محمدی همچنین خاطرنشان می کند: معتقدم پرسپولیس باید در نقل و انتقالات زمستانی 2 مهاجم کبراک و گلزن بخرد. این تیم نمی تواند خیلی روی شیخ دیابه تکیه کند زیرا او پیر است و همیشه مستعد مصدومیت های طولانی مدت است. یحیی گل محمدی مربی باهوشی است و قطعا خودش به این نتیجه رسیده است. پرسپولیس اکنون صدرنشین لیگ برتر است اما اگر می خواهد قهرمان شود باید یک مهاجم با کیفیت بخرد.

او در دیدار هفته پانزدهم پرسپولیس مقابل نساجی مازندران نیز می گوید: به نظرم دیدار زیبایی می شود. من شخصاً حمید مطهری را خیلی دوست دارم و از زمانی که بازی می کرد او را می شناختم. حمید مطهری آقایی و مربی فنی است که چندین سال دستیار یحیی گل محمدی بود و حالا به مربی موفق نساجی تبدیل شده است. دیدار پرسپولیس و نساجی مازندران از نظر من تماشایی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید