شباهت جالب تیم یحیی با بارسلونا و لیورپول

وی ادامه داد: این بازی بدون توجه به بحث استقلال و پرسپولیس جنبه خیریه داشت و بهانه ای بود برای دیدار دوباره دوستان عزیز. به هر حال مردم عزیز خوی در سرمای طاقت فرسای زمستان شرایط سختی را پشت سر می گذارند. امیدوارم همه به هر نحوی که می توانند کمک کنند تا آنها را سازماندهی کرده و زمستان را پشت سر بگذارند.

مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: این تیم در هفته‌های اخیر عقب‌نشینی کرده و عملکرد ضعیفی داشته است. این اتفاقات ممکن است برای هر باشگاهی رخ دهد و در یک بازه زمانی افت محسوسی داشته باشد. حتی لیورپول، منچسترسیتی و بارسلونا هم گاهی دچار رکود می شوند و نمی توان گفت که در بحران هستند.

اتسیری افزود: پرسپولیس تنها سه امتیاز با تیم برتر فاصله دارد و فکر نمی کنم اتفاق خاصی رخ داده باشد. تیم ما با تمام مشکلاتی که برایش پیش آمده خوب کار کرده است و عده ای عملکرد نه چندان خوب چند هفته اخیر را اغراق کرده اند. تیم کمی روحیه خود را از دست داد اما ما بازیکنان بزرگی داریم که هر تیمی دوست دارد آنها را داشته باشد. اگر از نظر روحی بازسازی کنند و کادر فنی، مدیریت و بازیکنان دست به دست هم بدهند، پرسپولیس یک بار دیگر به روزهای خوب خود باز می گردد. اگر این اتفاق بیفتد، تیم می‌تواند با اقتدار در لیگ آتی و مسابقات جام حذفی ادامه دهد و هر دو جام را فتح کند.

وی در خصوص دیدار پرسپولیس و سپاهان در جام حذفی گفت: بازی این دو تیم با اختلاف همیشه حساس و جذاب بوده است. سپاهانی ها شرایط بسیار ایده آلی دارند و از طرفی درست است که نتایج چند هفته اخیر شاگردان یحیی گل محمدی مطابق میل هواداران نبوده است، اما پرسپولیس بزرگتر از آن چیزی است که فکر می کنید. این دیدار در اصفهان برگزار می شود و خدا رحمت کند پرسپولیس این مرحله از جام حذفی را به خوشی پشت سر بگذارد و راهی مرحله بعد شود.

اعتزیری یادآور شد: از هواداران و پیشکسوتان خواهشی دارم؛ پرسپولیس شرایط خاصی را پشت سر می گذارد و این قسمت از فصل زمان مناسبی برای انتقاد نیست. همه باید به تیم انرژی مثبت بدهند و امیدوارم پرسپولیس در دیدار مقابل سپاهان موفق شود. انشاالله با حمایت هواداران و پیشکسوتان اتفاقات خوبی بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید