شباهت جالب رونالدو به مایکل جردن

آخرین کسی که در مورد رونالدو اظهار نظر کرد جیمی کنراد بود که بین سال های 2005 تا 2010 برای تیم ملی آمریکا بازی کرد. او به مبارزات فعلی کریستیانو رونالدو اشاره کرد و آن را با دوره ای از دوران حرفه ای مایکل جردن مقایسه کرد. جیمی کنراد در توییتر خود نوشت: کریستیانو رونالدو به طور رسمی با واشنگتن ویزاردز وارد صحنه مایکل جردن شد. دیگر هیچ چیز مثل قبل نخواهد شد.”

مایکل جردن، اسطوره شیکاگو بولز، دو سال آخر دوران حرفه ای بسکتبال خود را در واشنگتن ویزاردز گذراند و در برخی بازی ها تنها دو امتیاز به دست آورد. در برخی مسابقات، او فقط یکی از 9 تلاش خود را برای گل میدانی انجام داد. چیزی که هرگز در دوران حرفه ای او اتفاق نیفتاده است.

سوابق مایکل جردن باعث شده تا کنراد او را با کریستیانو رونالدو مقایسه کند که این فصل تنها یک گل در لیگ برتر و دو گل در لیگ اروپا برای منچستریونایتد به ثمر رسانده است.

کریستیانو رونالدو تاکنون تنها یک گل در جام جهانی 2022 به ثمر رسانده است و آن هم در اولین بازی پرتغال در مرحله گروهی مقابل غنا. اما این گل او را به تنها بازیکن تاریخ تبدیل کرد که در پنج جام جهانی گلزنی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید