خبیب جردن باروز را به چالش کشید

به گزارش ستاره ورزش، کشتی گیر داغستانی با انتشار پستی در اینستاگرام خود درباره مبارزه با جردن باروز، ستاره کشتی آمریکا، نوشت: هواداران باید بدانند سلطان واقعی جنگل کیست. باروز به این چالش پاسخ مثبت داد و اعلام کرد که آماده است در یک مبارزه 10 دقیقه ای در آمریکا با کادیماگومدوف مبارزه کند.

خبیب کادیماگومدوف موافقت کرد و ابراز امیدواری کرد که این مبارزه هر چه زودتر برگزار شود.

باروز که در المپیک 2012 لندن در بخش 74 کیلوگرم قهرمان شد، پس از شکست مقابل کایل دیک به دسته 79 کیلوگرم صعود کرد. او اخیراً ششمین عنوان قهرمانی جهان خود را در بلگراد به دست آورد و رکورد بیشترین عناوین کسب شده توسط یک کشتی گیر آمریکایی را به نام خود ثبت کرد.

باروز پس از موفقیت در صربستان، نامزد دریافت جایزه معتبر ملی ورزشکار سال شد که هر ساله به برترین ورزشکار ایالات متحده اهدا می شود. برنده این جایزه با رای گیری اینترنتی مشخص می شود.

از بین کشتی گیران آمریکایی، جان اسمیت (1990)، بروس بامگارتنر (1995)، رولان گاردنر (2000)، کایل اسنایدر (2017) و اسپنسر لی (2019) به عنوان بهترین ورزشکاران شناخته شدند.

کادیماگومدوف کشتی گیر داغستانی با پرچم بلاروس در سال 2020 در وزن 79 کیلوگرم قهرمان اروپا شد و سال گذشته در المپیک توکیو مدال نقره وزن 74 کیلوگرم را کسب کرد. او در فینال توکیو مغلوب زائوربک سیداکوف از روسیه شد.

دیدگاهتان را بنویسید