این بازیکن قهرمانی پرسپولیس را به چالش کشید; ستاره ای که در بازی با سپاهان در خدمت پرسپولیس بود

این بازیکن قهرمانی پرسپولیس را به چالش کشید;  ستاره ای که در بازی با سپاهان در خدمت پرسپولیس بود

ملوان بندرانزلی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال موفق شد سپاهان را متوقف کند; این دیدار با تساوی 1-1 به پایان رسید. سهیل فداکار تک گل ملوان را در آن مسابقه به ثمر رساند. این گل و تساوی در این دیدار باعث شد پرسپولیس اسب خود را برای قهرمانی لیگ برتر زین کند.

گروهی در فضای مجازی از شما به عنوان یکی از عوامل مستقیم قهرمان نشدن سپاهان و البته قهرمانی پرسپولیس یاد می کنند.

مسابقه ای که می گویید علاوه بر جایگاه بالای جدول و شرایط پرسپولیس برای خود ملوان اهمیت فوق العاده ای داشت چرا که با امتیازی که در اصفهان گرفتیم حضورمان در فصل آینده لیگ برتر این بود. بازی بسیار سختی بود و خیلی خوشحالم که توانستم در این بازی گلزنی کنم، البته همه بچه ها تلاش کردند و زحمت کشیدند.

بعضی از پرسپولیسی ها هم می گویند گل تو دلشان را شاد کرده است.

واقعیت این است که اگر حقیقت را بگویم، علاوه بر پرسپولیسی‌ها، دل ملوان‌ها را شاد کرد. البته فوتبال ورزش دوستی و دانش است. من نسبت به لباس ملوان جانبدار هستم، اما به هواداران همه تیم های لیگ برتری احترام می گذارم.

شرایط شما برای فصل آینده چیست؟

باید ببینیم فصل بعد چه می شود. البته امیدوارم مسئولان محترم شهرستان انزلی و استان گیلان بیشتر به فکر ملوان باشند و حمایت بیشتری از این تیم داشته باشند. آقای مازیار زارع هم برای ما زحمت کشید اما خداحافظی هم کرد و همه اینها نشان می دهد که فصل بعد برای ملوان خیلی سخت خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید