شب یلدا رادیو نمایش کنسرت می‌گذارد

به گفته مدیر برنامه رادیویی، ویژه برنامه طاهرشو در شب یلد از این شبکه رادیویی پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری موج


به گزارش روابط عمومی رادیو نمایش، محسن سوهانی، مدیر کل هنرهای نمایشی برنامه رادیویی و رادیویی ویژه شب یلدا: «طاهر شو» با اجرای میر طاهر مظلومی هنرمند محبوب و طنزپرداز کشور در شب چله با حضور جمعی از مردم برنامه اصلی ما در شب یلدا خواهد بود. چهره های روی آنتن خواهند رفت و در طولانی ترین شب سال لحظات جذاب و صمیمانه ای را برای مخاطب رقم خواهند زد.

مدیر برنامه های رادیویی تاکید کرد: «طاهرشو» ویژه برنامه جدیدی با محوریت یک هنرمند و طنزپرداز محبوب خواهد بود که در مناسبت های مختلف روی آنتن رادیو پخش خواهد شد و حال و هوای خوبی به مردم می دهد. به نظر من این برنامه که زاده رادیو است قابلیت تعامل با تلویزیون را دارد.

سوهانی ادامه داد: یکی از مهمترین ارکان هویت، توجه به آیین ها و سنت های محلی است. اساس “شب یلدا” یا “شب چله” به عنوان یک جشن قدیمی و سنتی و ارزشمند در فرهنگ ایرانی، بازدید و بازدید است که در فرهنگ اسلامی نیز تحت عنوان تعلیم اخلاقی صله رحم و در رادیو را روشن کنید ما سعی کردیم از این عنصر هویت و فرهنگ محافظت کنیم.

مدیر نمایش رادیویی ادامه داد: «آواز ارگ» دیگر برنامه ای است که برای اولین بار در قالب اولین کنسرت این نمایش رادیویی با اجرای قربان نجفی بازیگر و خواننده سرشناس کشورمان پخش می شود.

وی تاکید کرد: در سال های اخیر در قالب ترکیبی و میان رشته ای با تلفیق دو عنصر نمایشی و موسیقی با عناوینی چون «کنسرت-نمایش»، «موسیقی-نمایش»، «تئاتر-موسیقی» و.. فعالیت می کند. که با استقبال خوب هموطنان مواجه شد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم از این قالب جدید میان رشته ای در پخش رادیویی استفاده کنیم و آواز ارگ اولین قدم در این تجربه جدید است که در شب یلدا تقدیم همراهان رادیو پخش می شود.

کنسرت – برنامه آواز ارگ 9 آذرماه ساعت 21:30 از ساعت 21:30 از رادیو پخش می شود و تکرار آن 11 آذر ساعت 11 و همچنین طاهر شو که بخشی ویژه است. از برنامه مرکزی شب یلدا، 9 آذر ساعت 22:30 از شبکه رادیویی پخش می شود.



آیا این خبر مفید بود؟