رویداد تولید محتوای دیجیتال توانمندی های بسیج را در فضای مجازی به نمایش می گذارد

وی با اشاره به اهداف برگزاری رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج، افزود: نمایش توانمندی بسیج در تولید محتوا، سنجش توانمندی تولیدکنندگان، ایجاد فضای رقابتی سالم بین گروه های تولیدکننده و شناسایی توانمندی های کشف نشده بسیج در فضای مجازی. از اهداف این رویداد است.»

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: با توجه به اینکه امروز فضای مجازی جزو اولین نیروها در کشور و سایر کشورها است، این حوزه نیاز به تقویت دارد.

تمامی گروه های واجد شرایط این امکان را دارند که در رویداد جهانی محتوای شرکت کنند

طاهرهانی یادآور شد: رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان در سالن شهید مطهری سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین برگزار می شود و تمامی افراد و گروه های توانمند بسیجی استان می توانند در بخش های مختلف شرکت کنند. از رویداد. .

وی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی مناسبی در خصوص این رویداد انجام شده و نیاز به مقدمات برگزاری این رویداد است، تصریح کرد: بخش های مسابقه شامل انیمیشن، بازی های موبایلی و انیمیشن بوده و مراسم اختتامیه با حضور مسئولان در دانشگاه فرهنگیان برگزار می شود.

مرتضی امیری در ادامه این مراسم گفت: اولین رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج در استان و سومین دوره در سراسر کشور در تمامی استان ها برگزار می شود. این رویداد فرصت مناسبی برای شناسایی توانمندی های افراد در فضای مجازی است و به صورت شبانه روزی رصد می شود.

مسئول بسیج فضای مجازی استان قزوین گفت: شرکت در رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان محدودیت سنی و جنسیتی ندارد و شرکت در این رویداد کاملا رایگان است.

رویداد تولید محتوای بسیج با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود


امیری گفت: اولین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج ساعت 8 صبح در استان و ساعت 9 صبح در کشور در سالن شهید مطهری سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین افتتاح می شود.

وی گفت: جلسات برنامه ریزی و حداقل سازی، فراخوان و اطلاع رسانی عمومی، اطلاع رسانی از تمامی رسانه ها، شناسایی و ثبت نام تیم ها و ثبت نام گلخانه های فنی برگزار شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: این مراسم طبق پروتکل های بهداشتی انجام شد و تیم های بهداشتی برای آزمایش تاج در محل حضور داشتند. این رویداد شامل 48 ساعت است و از ساعت 9 صبح 12 تا 9 صبح روز 14 آبان ماه برگزار می شود و از برگزیدگان در مراسم اختتامیه تجلیل می شود.

وی با بیان اینکه ثبت نام در این رویداد همچنان ادامه دارد، اضافه کرد: 20 گروه و تیم در این رویداد ثبت نام کرده اند که شامل بیش از 50 نفر می شود. همچنین یک مکان ویژه رسانه ای برای پوشش رسانه ای رویداد در نظر گرفته شده است.

امیری در پایان گفت: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از زندگی انسان ها مربوط به فضای مجازی است، باید توانایی تولید محتوا را داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید