تجربه یک رویداد تولید محتوای دیجیتال برای استعدادیابی در فضای مجازی باید در سایر بخش های بسیج دنبال شود.

ساعت: 15:40
تاریخ انتشار: 1400/08/11
کد خبر: 1781052

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: سومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان اصفهان اتفاقی متفاوت و یکی از ابزارهای مورد نیاز جنگ امروز است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عجل الله تعالی فرجه فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در گفت و گو با صاحب نیوز، برگزاری رویداد اختصاصی محتوای دیجیتال را یکی از مصادیق استعدادیابی در بسیج عنوان کرد.

سردار سرتیپ دوم مطبی فدا با اشاره به تجربه خوب برگزاری این رویداد در سال های گذشته از جوانان و نوجوانان عرصه فضای مجازی گفت که در دو رویداد اخیر وارد این عرصه بزرگ شدند و در فضای ایجاد شده در این فضا رشد کردند. مناسبت ها.

وی گفت: اجرای این برنامه ها در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتدار در فضای مجازی است و این مهم امروز برای صدور گفتمان انقلاب اسلامی مورد نیاز است و باید در همه عرصه های فضای مجازی با جدیت دنبال شود.

فرمانده سپاه استان اصفهان گفت: قطعا منتخبان این رویداد بزرگ نقش افسران جوان جنگ نرم را در عرصه رسانه و فضای مجازی در برابر مافیای رسانه ای استکبار ایفا خواهند کرد.

سردار فدا ابراز امیدواری کرد: این مدل از فعالیت ها و رویدادها علاوه بر فضای مجازی و عرصه دیجیتال، در سایر نقاط بسیج نیز برای کشف استعدادهای نهفته در میان نوجوانان و جوانان پرشور ایران اسلامی دنبال شود.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: سومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان اصفهان طی 48 ساعت رقابت فشرده و پرنشاط بین شرکت کنندگان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این برنامه یک رویداد متفاوت و ابزار مورد نیاز برای جنگ امروز برای اهداف جشنواره است، گفت: علاوه بر رقابت تیمی و انتخاب تیم های برتر، شناسایی ظرفیت و استعداد جوانان علاقه مند به تولید محتوا، دیجیتال از اهداف این رویداد تخصصی است.

وی افزود: امسال در استان اصفهان همزمان با کل کشور; این رویداد با حضور علاقه مندان به محتوا در حوزه های: تولید نرم افزارهای ویژه موبایل، بازی های ویژه موبایل و انیمیشن برگزار می شود.

سردار فدا افزود: برگزیدگان استان به مرحله کشوری این رویداد که در روزهای پایانی آبان ماه سال جاری در تهران برگزار می شود، راه می یابند.

فرمانده سپاه صفاب الزمان(عج) استان اصفهان در پایان گفت: مراسم اختتامیه این رویداد همزمان با جشنواره بزرگ فعالان فضای مجازی ایران و علاوه بر تجلیل از برترین های کشور در تهران برگزار شد. فضای مجازی، قرار خواهد گرفت

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید