شجاعی برای رفتن به رختکن از من اجازه خواست


ساعت: 18:01
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813485

مربیان تیم های فوتبال پیکان و نساجی در نشست خبری پس از پایان بازی صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محتبی حسینی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل نساجی مازندران در نشست خبری پس از بازی گفت: بچه ها خوب بازی کردند تا اینکه همبازی خود را از دست دادیم. متاسفانه بر اثر اشتباه فردی بازیکنان ما اخراج شدند و همان توپ تبدیل به گل شد و 10 نفر شدیم.
وی افزود: در ابتدای نیمه دوم می توانستیم بازی را برگردانیم و مساوی کنیم. در مجموع دروازه بان های ما دو سیو داشتند که یکی از آنها تبدیل به گل شد. این یک اتفاق فوتبالی است و دیگر نمی توانم درباره آن صحبت کنم، اما باید این باخت را فراموش کنیم و به بازی بعدی فکر کنیم.
حسینی تاکید کرد: برادران حیدری وقتی قضات به جای ما قضاوت می کنند، هند را برای ما نقد نمی کنند. بازیکن تیم حریف در محوطه جریمه با دست به توپ ضربه می زند. ما ممکن است به VIA نیاز داشته باشیم، اما او پنالتی را برای ما نگرفت.
وی با بیان اینکه جادو وجود ندارد، گفت: برای شکستن جادوی پیروزی در بازی های خانگی امروز یک بز قربانی شد. اینجا سرزمین ما نیست و ما اینجا میزبان نیستیم و هر 10 روز یک بازی انجام می دهیم و می رویم و فکر نمی کنم در صحبت هایمان بازی با مزه ای انجام دهیم. قربانی بز یعنی چه ما مسلمانان رسم داریم. گوسفند را قربانی می کنند و به خیریه اهدا می کنند و به نظر من به هیچ وجه نباید خوشمزه بازی کرد.
سرمربی پیکان درباره تفاوت نیمکت پیکان با مسعود شجاعی گفت: چیز خاصی نبود. نیمکت ما اعتراض می کند مسعود هم به نیمکت ما اعتراض می کند.

الهامی: شجاعی از من اجازه گرفت

ساکت الهامی سرمربی تیم نساجی مازندران پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پیکان تهران در نشست خبری پس از بازی گفت: ابتدا میلاد امام حسین (ع) و دانشمند کربلایی را به همه تبریک می گویم. این برد را به نمایندگی از بچه های آقای حدادیان عزیز تقدیم کنید برایشان سخت بود تشکر ویژه از بازیکنانمان که امروز خوب بازی کردند و دست شما را می بوسم پیکان یکی از تیم های با ریتم و فرم لیگ ماست. تیمی منسجم، جوان و کارآمد است، اما امروز شرایط خیلی خوبی داشتیم، عکسی را که می‌خواستیم بچه‌ها بسازیم، درست کردند، بچه‌های ما خیلی خوب بازی کردند و می‌توانم بگویم پیکان در 10 سالگی درست می‌گفت، اما تیم ما نشان داد تیم خوب و قابل احترامی بود و کم کم مردم به نساجی به عنوان تیم خوبی نگاه خواهند کرد.
وی افزود: لحظه ای که مسعود تعویض شد به من گفت که به رختکن می روم چون حال و هوای خوبی ندارد و با من هماهنگ نیست و اصلاً بحث تمرکززدایی او مطرح نمی شود. او همچنین به گونه ای ادامه داد که نیمکت حریف به او فشار آورد که خوشبختانه مسعود بازیکن باتجربه ای بود.
سرمربی نساجی مازندران در خصوص مصدومیت تیمشان افزود: مصدومیتی که فرزاد گرفت برای همه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید