شجاع و کنعانی جام جهانی را از دست می دهند؟!

طبیعتا لژیونرها کار سخت تری برای حضور در تیم ملی دارند و باید در روز فیفا به تیم ملی اضافه شوند. اما انتظارات اولیه سرمربی پرتغالی این بود که حداقل باشگاه های حاشیه خلیج فارس بازیکنان ایرانی را در اختیار تیم ملی قرار دهند. با توجه به اینکه ملی پوشان سایر کشورها مانند الجزایر، تونس و استرالیا این مجوز را دریافت کردند و ستاد ملی نیز مذاکرات لازم را با تیم الاهلی قطر داشت، این انتظار دور از انتظار نبود.

شجاع و کنعانی جام جهانی را از دست می دهند؟!

در همین رابطه کارلوس کی روش دقایقی پیش در حاشیه تمرین تیم ملی گفت: اکنون که بازیکنانی را در اختیار نداریم بررسی شرایط آنها سخت است و احتمالا برخی از آنها فرصت را از دست خواهند داد تا در تیم ملی باشد.” مثلا ما با دو بازیکن مهم خود مشکل داریم، متاسفانه الاهلی قطر اجازه نداد بازیکنان با ما تمرین کنند. دو بازیکن مهم ما شجاع خلیل زاده و حسین کنعانی زادگان اما 5 هفته بدون بازی فوتبال برای این بازیکنان در لیست سخت است. باید دوباره به آن فکر کنم. درک این موضوع برای ما سخت است زیرا به آنجا رفتیم و با باشگاه الاهلی قطر صحبت کردیم. به جز این دو بازیکن که مجبور به بازگشت شدند، همه ملی پوشان باقیمانده لیگ قطر از الجزایر، تونس و استرالیا به کشورشان داده شدند.

با آنچه گفته شد، بعید نیست شجاع خلیل زاده و حسین کنعانی زادگان برخلاف میل سرمربی تیم ملی از لیست تیم ملی خط بخورند. باید دید واکنش باشگاه قطری پس از این صحبت ها چه خواهد بود و آیا نظرش تغییر خواهد کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید