کنعانی ها روی انتقال من به الریان تاثیر گذاشتند/ ما “ایران” هستیم و تا آخرین لحظه در جام جهانی می جنگیم.


ساعت: 09:34
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878903

هیچکس برای تمدید قرارداد من با باشگاه الریان تماس نگرفت.

مدافع تیم ملی الاهلی قطر گفت: حضور در تیمی که انگلیس، آمریکا و ولز در آن حضور دارند سخت است اما ما هم ایران هستیم و تا آخرین لحظه می جنگیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ شجاع خلیل زاده، مدافع تیم ملی ایران برای تیم فوتبال الاهلی قطر در گفت و گو با العرب گفت: از پیوستن به الاهلی خوشحالم و از این انتقال احساس خوبی دارم. این یک تجربه جدید برای من در لیگ ستارگان خواهد بود و امیدوارم بتوانم در حد توانم به تیم کمک کنم. به هواداران، مدیریت و کادرفنی قول می دهم تا جایی که بتوانم به تیم کمک خواهم کرد. از لحظه ورودم، باشگاه با رفتار خوب من را تشویق کرد و برای این تجربه جدید آماده هستم.

وی ادامه داد: من با محمدحسین کنعانی زادگان در تیم ملی و پرسپولیس همبازی بودم و شناخت خوبی از هم داریم. او از شرایط تیم به من گفت و از این انتقال راضی هستم. البته از ایران و اروپا هم پیشنهادهایی داشتم. دو باشگاه قطری دیگر و یک تیم اماراتی نیز به من پیشنهاد شد. الاهلی به دلیل تمایل خانواده برای ماندن در دوحه انتخاب شد. وقتی با مربی صحبت کردم، او احساس خوبی به من داد. کنعانی ها هم در متقاعد کردن من به این انتقال نقش داشتند.

خلیل زاده درباره فصل پیش رو گفت: شک ندارم که فصل جدید لیگ ستارگان با توجه به مصادف شدن با جام جهانی 2022 دوحه استثنایی خواهد بود. البته رقابت سختی خواهد بود زیرا همه به دنبال بهترین عملکرد خود در سال جام جهانی هستند. همچنین به همه هواداران و مدیریت باشگاه قول می دهم بهترین نمایش را برای شادی آنها داشته باشیم. الاهلی در فصل جدید برای قهرمانی در تمامی رقابت ها تلاش می کند و قول می دهم با تمام وجود برای این تیم بازی کنم تا انتظارات هواداران را برآورده کنم.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران درباره درخواست کادرفنی الریان برای تمدید قرارداد توضیح داد: هیچکس از طرف باشگاه الریان با من تماس نگرفت. فصل اول برای ال رایان خوب بود، اما در فصل دوم به پشت خط دفاع میانی منتقل شدم که در تخصص من نیست. من به عنوان مدافع میانی به الریان آمدم زیرا به عنوان یکی از بهترین مدافعان میانی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شدم. کار به جایی رسید که با باشگاه الریان هم صحبت کردم تا موضعم را تغییر دهم. این تغییرات زیاد در پست، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران را به اعتراض به این موضوع برانگیخته است. البته در این پست ها هم عملکرد خوبی داشتم.

او روی گروه تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 2022 قطر و همگروهی با چند تیم از هر دو رقابت تمرکز دارد: بدون شک قرار گرفتن در گروهی که شامل انگلیس، آمریکا و ولز می شود سخت است. آنها بازیکنانی در سطح بین المللی دارند اما ما هم ایران هستیم و تا آخرین لحظه می جنگیم.

خلیل زاده در پایان در خصوص آمادگی برای جام جهانی گفت: امکانات و آمادگی قطر برای میزبانی جام جهانی عالی است و زیرساخت ها و ورزشگاه های ساخته شده در بهترین سطح است؛ البته قطر هم اکنون با برگزاری این مسابقات توانایی خود را ثابت کرده است. مسابقات بزرگ ورزشی این اولین بار است که جام جهانی در یک کشور عربی برگزار می شود و معتقدم قطر با بهترین شرایط میزبانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید