شدت قرنطینه AVC نیز شکنجه شده است

زمان: 01:15
تاریخ انتشار: 1400/07/22
کد خبر: 1775997

سرمربی فولاد سیرجان ایرانیان با اشاره به اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی در تایلند ، گفت: سنگینی قرنطینه نمایندگان کنفدراسیون والیبال آسیا را نیز ناراحت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال ، بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا در حباب سلامتی بسیار کنترل شده ای که توسط شهر ناهونراتاشیما تایلند سازماندهی شده در حال انجام است.

سعید رضایی با اشاره به اجرای پروتکل های بهداشتی در تایلند گفت: تایلند قرنطینه سیار برای میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیایی مردان ایجاد کرده است. قرنطینه به حدی شدید است که حتی نمایندگان کنفدراسیون والیبال آسیا نیز خجالت کشیدند و این نهاد ورزشی تصدیق کرد که پروتکل های بهداشتی به شدت رعایت می شود.

وی افزود: استفاده بیش از حد از دستورالعمل های بهداشتی به گونه ای که امروز قبل از شروع تمرین ، سالن بدنسازی به گونه ای ضدعفونی و تمیز شد که عملاً تمرین قبل از نیمه نهایی غیرممکن بود و ما مجبور شدیم ورزشگاه را ترک کنیم. “

سرمربی تیم فولاد سیرجان ایران با اشاره به آزمایش های PCR برای تیم ها هر سه روز ، ادامه داد: برنامه آزمایش بسیار نامناسب است و این روند از پنج صبح شروع می شود و تا ساعت هشت ادامه دارد. من فکر می کنم برخی از اقدامات میزبان نوعی اسراف است.

رضایی در مورد شرایط آب و هوایی تایلند گفت: با توجه به شرایط جوی تایلند ، سالن های آموزشی این کشور فاقد سیستم تهویه هستند و این مشکل بیش از هر چیز آزاردهنده است. از سوی دیگر ، به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی ، هیچ تیمی اجازه استفاده از سالن بدنسازی را ندارد. مهمتر از همه ، بازیکنان اجازه ندارند اتاقهای خود را به جز تمرینات و مسابقات ترک کنند ، که از نظر روحی شرایط سختی را برای بازیکنان ایجاد کرده است.

** برای حضور در مسابقات مشکل داشتیم

سرمربی فولاد سیرجان در ارزیابی کلی حریفان نماینده ایران در این دوره از رقابت ها گفت: درست است که ما در دیدار مهم مقابل العربی پیروز شدیم اما فکر می کنم این بازی درون گروهی بود. “البته بازی حساس در دوره حساس مسابقات شکل متفاوتی خواهد داشت. همه بازیکنان عرب قطری از کشورهای مختلف تابعیت قطر دریافت کرده اند ، اما این تیم دارای دو بازیکن خارجی و دو دستیار الریان است.

وی افزود: برخی از تیم های معروف آسیایی در مسابقات حضور ندارند اما در این مدت تیمی مانند عراق با سه بازیکن خارجی به مسابقات ملحق شد و تیم خوبی است. قزاقستان همچنین بازیکنان خارجی را در موقعیت های دشوار جذب می کند. در گروه A ، تیم ها با هم خوب بازی کردند.

رضایی همچنین در مورد مشکلات فولاد سیرجان با شرکت در مسابقات صحبت کرد و افزود: در شرکت در مسابقات نیز مشکلاتی داشتیم. از جمله موارد دیگر ، تیم شروع به امضای قرارداد و استفاده از بازیکنان پشتیبانی کرد و شرایط متعادلی وجود نداشت ، اما ما سعی کردیم از شرایط فردی بازیکنان برای نشان دادن کار تیمی خوب استفاده کنیم.

وی همچنین در مورد بازی با راتچاسیما نخون در مرحله نیمه نهایی گفت: “این ذهنیت خاص وجود دارد که سطح والیبال تایلند از والیبال ایران کمتر است ، اما این مساله باید مورد توجه قرار گیرد. دو تیم باشگاهی به مصاف یکدیگر می روند. . “تیم های باشگاهی قطعا از بازیکنان خارجی استفاده خواهند کرد که مشکلات برخی پست ها را برطرف می کند و این باعث افزایش سطح فنی مسابقات می شود.

رضایی با بیان اینکه بر اساس تحلیل ها تیم راتچاسیما ناخون تیمی بسیار بهتر از Thai Diamond Food است ، افزود: مبارزه خوب این تیم آنها را به این مرحله رسانده است. روی کاغذ ، فولاد ممکن است مزیت نسبی داشته باشد ، اما مزیت اصلی میدان مشخص می شود و قطعا فردا سخت کار خواهیم کرد تا یک قدم به هدف خود نزدیک شویم.

وی افزود: تیم ها در این مرحله از تمام قدرت خود استفاده خواهند کرد و اگر تیمی دچار اشتباه یا ناسازگاری شود ، قطعاً نتیجه را واگذار می کند. مهمترین نکته در بازی فردا استفاده از فرصت های موجود است تا در هر فرصتی بهترین عملکرد را داشته باشیم. به طور کلی ، شرایط تیم خوب است ، اما مهمترین مشکل شرایط آب و هوایی و دستورالعمل های بهداشتی است.

تیم فولاد سیرجان فردا (پنجشنبه) در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا که از ساعت 15:00 به وقت تهران آغاز می شود به مصاف راتچاسیما نخون می رود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید