شرایط ایران در نشست خبری کی روش سروصدا به پا کرد

شرایط ایران در نشست خبری کی روش سروصدا به پا کرد

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پیش از تمرین امروز تیمش گفت: از حضور امروز در جام جهانی بسیار خوشحالیم. پس از چهار سال آماده سازی برای کشور قطر، خوشحالیم که اینجا هستیم و همچنین خوشحالیم که نماینده مردم ایران هستیم و از کشور قطر تشکر می کنم. امیدواریم حضور خوبی در اینجا داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال گفت: مردم ایران از حضور شما روی نیمکت تیم ملی خوشحال هستند و تجربه بسیار خوبی از حضور در فوتبال انگلیس دارید. آیا بازی با انگلیس سخت ترین بازی تیم ملی در جام جهانی است؟» وی گفت: بازی با انگلیس سخت ترین بازی ماست به این دلیل ساده که این بازی اولین بازی ما در جام جهانی است. پس از بازی با انگلیس، مطمئنا سخت ترین بازی ما برابر ولز خواهد بود. تمام تمرکز ما این است که بتوانیم یک بازی خوب انجام دهیم. من می خواهم از سخنان جان لنون استفاده کنم و بگویم که می خواهیم به رویاهایمان فرصت بدهیم. آرزوی ما مانند انگلیس، ولز و آمریکا صعود است تا بتوانیم در ششمین حضور متوالی و سومین حضور متوالی در جام جهانی با آمادگی کامل در بین بهترین تیم های جهان از انتظارات، انگیزه و رویاهای خود دفاع کنیم. ما می خواهیم به رویاهایمان فرصت بدهیم.

کی روش در پاسخ به این سوال که “نظرت درباره جام جهانی چیست؟” وی تصریح کرد: قبل از اینکه توپ در حرکت باشد، مسائل مختلفی وجود دارد، اما وقتی توپ در حرکت باشد، مطمئناً تمام توجه به بازی ها است. در ایتالیا، برزیل و روسیه و مهمترین مسئله فوتبال است.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این سوال که «آیا اخیراً فرصت اظهار نظر شما و بازیکنان در مورد تیم ایران را نداشتید؟»، گفت: خیر. البته هرکسی نظرات متفاوتی دارد و هرکسی آزاد است نظر خود را داشته باشد اما در حال حاضر بازیکنان من روی مسابقات تمرکز کرده اند و قطعا بازیکنان می خواهند با حضور در مرحله دوم جام جهانی تاریخ سازی کنند. نتیجه دست خداست، اما تمام تلاش خود را می کنیم تا مردم ایران شاد و سربلند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید