لژیونر استقلالی در سوئد سروصدا به پا کرد

لژیونر استقلالی در سوئد سروصدا به پا کرد

فردین لیاب یکی از بازیکنان جوان استقلال در سال های اخیر بود که در مقاطع مختلف نتوانست برای این تیم بازی کند. این بازیکن جوان که قرارداد بلندمدتی با استقلال داشت هر سال به صورت قرضی راهی تیم دیگری می شد.

در ابتدای فصل با حضور ریکاردو ساپینتو، این هافبک در لیست مازاد سرمربی پرتغالی استقلال قرار گرفت و مجبور به ترک این تیم شد. اما این بار این ارتباط به تیم های محلی نرسید و ترجیح داد فوتبال او را در اروپا دنبال کند.

چند هفته پیش خبر پیوستن فردین گبیب به تیم دالکرد سوئد در لیگ برتر این کشور پخش شد و حالا او به چهره ای خاص در تیم قرضولی سوئد تبدیل شده است.

این هافبک شب گذشته در جریان تساوی 2-2 مقابل آک استفن به میدان رفت و برای تیمش موثر بود. جالب اینجاست که چیزی که باعث شده هافبک سابق استقلال در سوئد بیشتر دیده شود، هدایای ویژه اوست.

این هافبک جوان که در سال های اخیر اوت های طولانی را نیز با پشت تمرین می کرد و بارها در مسابقات لیگ برتر او را دیدیم، حالا دوباره در لیگ سوئد این کار را انجام داد و مورد توجه مردم لیگ این کشور قرار گرفت. برای سوئدی ها این نوع پرتاب جالب است و هافبک ایرانی را بیشتر مورد توجه قرار داد.

دیدگاهتان را بنویسید