این ستاره در پرسپولیس سروصدا کرد

این ستاره در پرسپولیس سروصدا کرد

امید علیچاه بازیکن پرسپولیس با پیراهن این تیم مقابل ذوب آهن به جمع 200 نفره پیوست و حالا باید برای ارتقای رکورد خود تلاش کند. آلیشیا که 8 فصل است پیراهن پرسپولیس را بر تن می کند، کاپیتان دوم پرسپولیس است و این فرصت را دارد که بازی های خود را در این تیم افزایش دهد.

تنه به تنه بزرگان

آلیشیا با حضور در باشگاه 200 یکی از چهره های بزرگ تاریخ باشگاه بود که علی پروین با 341 بازی در صدر این لیست قرار دارد. پس از آن ها محمد پنجعلی، حسین عبدی، افشین پیروانی، بهروز رهبری فرد، سیدجلال حسینی، کریم باقری، فرشاد پی، محمد مایلی کهن، احمد نورالهی، علی علیپور و مرحوم هادی ناسی نوریزی قرار دارند. از این گروه سیدجلال، نوراللهی و علیپور به همراه عالیشاه این فرصت را دارند که رکورد خود را ارتقا دهند.

149 بازی در لیگ

آلیشیا در فصل های باقی مانده از حضورش در پرسپولیس به جز مدتی که برای خدمت سربازی راهی تراکتور شد، این تیم را ترک نکرده است. او 8 فصل در لیگ برتر برای این تیم بازی کرد که منجر به 149 بازی برای قرمزها شد.

تاریخچه 5 دوره آسیایی

آلیشیا در 5 دوره لیگ قهرمانان آسیا نیز پرسپولیس را همراهی کرد. او در این 5 فصل 24 بازی برای پرسپولیس انجام داد و نقش بسزایی در موفقیت سرخپوشان در این رقابت ها داشت.

19 بازی دیگر

او همچنین 19 بار در سوپرجام و جام حذفی برای پرسپولیس به میدان رفته است که مجموع بازی هایش برای سرخپوشان را به 200 رساند.

دیدگاهتان را بنویسید